[FOTO] Zwaan

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Daisyree

[FOTO] Zwaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-11 16:30

Normaal gebruik ik mijn foto''s eigenlijk alleen om als referentiemateriaal voor schilderijen te gebruiken. Deze vond ik echter wel wat hebben en ik zou graag willen horen wat jullie ervan vinden.

Afbeelding

LisaDijk

Re: [FOTO] Zwaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 16:42

Ik vind de zwaan wel heel apart, zo'n hele zwarte snavel (of komt dat vaker voor? :') )
De reflectie van de bomen in het water heeft ook een heel mooi effect, dat maak net de zwaan wat meer los uit de achtergrond, je compositie vind ik ook erg fijn kijken. In mijn ogen een prima foto :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 16:45

Het is idd een bijzondere zwaan vanwege de zwarte snavel en ik vind het een hele mooie foto, mooi contrast!

Daisyree

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-11 17:52

Dank jullie wel.
Dit is een trompetzwaan. Dus de knobbel mist en hij/zij (geen idee) heeft inderdaad een pikzwarte snavel.

Marlinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 17:06

Deze dieren maken echt zo'n geweldig geluid heb ze een aantal keer gehoord en ik lig elke keer in een deuk :=

Vind de weerspiegeling van de kleuren erg fijn, maar ik zou misschien nog wat meer waterkringeltjes willen zien, dus meer ruimte van onder :)

Daisyree

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-11 17:18

Dank je Marlinda. Ik ben het met je eens. Helaas had ik de verkeerde lens en geen tijd om 2 stappen naar achteren te doen. Dit is ook de originele foto, alleen de kleuren heb ik iets opgehaald.