Ik heb uitleg heel erg uitgebreid gehad van Kirsten @Baily12 op bokt! bdankt meid
wat vimnden jullie zo van mijn eerste fotoshop foto?

zou leuk zjn als je een berichtje achter laat! hou het aardig en opbouwend waar ik weer mee verder kan.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Fjordpower schreef:Je hebt het echt netjes gedaan hoor, voor de eerste keer!
Ik ga er ook van uit dat je alleen het touw hebt weggewerkt?
Als tip zou ik je mee willen geven dat het mooier is als je van verschillende stukjes gras wat gebruikt.
Omdat je nu steeds hetzelfde stukje gebruikt hebt om over het touw/ketting te plakken, zie je dat je het weggewerkt hebt. Door verschillende stukken te gebruiken komt het natuurlijker over.
Veel succes nog!
De strepen aan de rechter kant van het hoofd zou ik als ik jou was nog proberen weg te werken (clone-tool), verder vind ik m goed gelukt
Heb je ook een foto hoe het er voor was? Dan kunnen we een beetje zien wat je er allemaal aan bewerkt hebt! Nista_RX schreef:Netjes voor de eerste keer!De strepen aan de rechter kant van het hoofd zou ik als ik jou was nog proberen weg te werken (clone-tool), verder vind ik m goed gelukt
Heb je ook een foto hoe het er voor was? Dan kunnen we een beetje zien wat je er allemaal aan bewerkt hebt!
<< VOOR
<< NAA