[FOTO] Me, myself and I

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Gianti

[FOTO] Me, myself and I

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-11 17:52

Dat is de titel van het kunst project waar ik mee bezig ben.

Vandaag ben ik daarom naar mijn vaders graf gegaan en heb ik deze foto's gemaakt. Deze zijn alleen omgezet naar zwart/ wit. Nu vraag ik me af wat jullie hiervan vinden. Ook zoek ik iemand die kan bewerken, omdat ik graag een tekst erop wil. Ik wil de bovenste inleveren, of raden jullie dat mij af.

Waarom mijn vaders graf?? door de ziekte van mijn vader en zijn overleide ben ik gaan leven met de instelling 'Geniet van Elke dag' of tewel Carpe Diem, behalve dat is het natuurlijk he belangrijkste wat er in mijn leven gebeurt is.

Afbeelding

Afbeelding

Ik wil heel graag tips en jullie mening. Ik fotografeer nog maar pas met mijn camera. Ik heb de Nikon D3100 en deze zijn gemaakt met de 18-55VR
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 09-11-11 07:32, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [TAG] toegevoegd.

Tooeet

Re: [FOTO] Me, myself and I

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 11:12

Knap dat je zo'n gevoelig onderdeel van je leven op de foto zet en dat je dit met ons deelt. Belangrijkste is denk ik dat de foto zo is zoals jij hem wilt. Ik vind hem wel heel donker, misschien heb je dit bewust gedaan? En ik vind het jammer dat het rechterhartje er niet helemaal op staat. Bewerken kan ik niet zo goed, maar er is hier ook een speciaal topic voor op fotokunst. Daar kan iemand je vast helpen!

Succes!

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 11:13

Hoi,

Mooi onderwerp! Maar ik zou hem lichter zetten, dus meer in grijstinten

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-11 22:57

Dank jullie wel! Baal ook dat het rechter hart er niet op staat, maar anders werd er boven ook een ander graf zichtbaar. Heb geprobeert om hem lichter te krijgen, maar dan komt de weerspiegeling van de kandelaar in de steen heel erg naar voren en zie je ook onder de oneven heden van de steen. Vind dat erg jammer, want ik vind ook dat die lichter had gemogen

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 19:06

Een dapper onderwerp :(:) Nu ben ik zelf ook een beginner, maar paar opmerkingen;
De tekst op de steen komt zo heel mooi naar voren, maar ook ik vind het afgesneden stukje hart jammer. Dat je op een close-up niet een ander graf erbij wilt begrijp ik. Maar kijk eens wat het effect is van juist een wijd schot? Waarin je vader uit zou kunnen springen in de groep, zoiets als niet de enige, maar wel die ene.
Probeer ook eens te spelen met de kaars en de bloemtakken, daar is meer uit te halen denk ik

Sterkte!