[FOTO] The doe

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Fenrir

[FOTO] The doe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-11 20:33

.

Afbeelding

Zelfportretje. Vind 't zelf jammer van de wat te krappe uitsnede boven, maar het was niet de makkelijkste
om te maken. Reacties, tips en commentaar is welkom!

Marjo

Re: [FOTO] The doe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 20:34

Supergaaf Bente! Echt, kan er niets op aanmerken :P Zelfs dat krappe stoort niet eens vind ik :P

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 20:35

Inderdaad. Het krappe stoort mij ook niet.

Vind het een ontzettend mooi idee uitgewerkt.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 20:35

Idd jammer van die uitsnede. Verder weer heel creatief zeg!! Aparte kleuren (na bewerkt?) ook, vind het wel fijn kijken. :j

xJitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 20:36

Gave foto!
Is het een rendierenvacht? [a]

boooo

Ik vind hem prach-tig! +:)+

Berdien

Nice Bente! :j

Wat meer ruimte aan de bovenkant was wel mooi geweest maar vind hem zo ook al erg sterk. Vooral het contrast tussen jouw vel en de 'binnenkant' van het bont vind ik intrigerend. Foto waar ik naar blijf kijken :j

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-11 20:42

Hoop reacties al, bedankt allemaal!

Zelf had ik liever nét nog iets meer ruimte gezien aan de bovenkant, op zich vind ik het ook niet heel erg storen hoor maar ik denk dat dat net wat mooier was geweest. Hoeft niet veel te zijn.

Vel is inderdaad van een rendier en behoorlijk groot, het wilde ook maar niet blijven liggen. :+

Marlies er is niet zo heel veel aan nabewerkt, ik heb 'm wat lichter gemaakt en wat met het contrast gespeeld.

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 20:51

Ja Bente, ik vind 'm echt heel gaaf! Vind het ook totaal niet storen dat je aan de bovenkant niet zo veel ruimte hebt. Zo is 'ie erg mooi!

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 21:17

Ik heb het idee dat ik het idee achter je foto niet snap :') Sorry!
Ik zie jou in een rendiervel, ketting zal ook iets betekenen en je make-up is vast ook niet random gekozen, maar ik zie het niet :+

Vind het wel een intrigerende plaat :j En je blik is prachtig

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 21:31

Mooie foto Bente! :) Het krappe bovenin stoort mij niet. De rode achtergrond die terug kom in het rode lint is ook mooi. Tof idee en goed gelukt!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-11 23:59

Corelli, moet je dan altijd het idee achter een foto snappen - of moet dat er zijn?
Zit verder ook niets diepzinnigs achter hoor, had een schoolopdracht gekregen (moest iets maken van een dood dier), daarvoor wilde ik het rendiervel in een sculpture gebruiken :) maar ben toen ook wat foto's gaan maken, schedeltje had ik nog liggen en vond ik een leuk extra erbij (het is ook iets doods), verf erbij om het af te maken anders was mijn gezicht zo saai en ik hou ervan om verf op m'n gezicht te smeren. Simple as that :+
Had er ook nog wat gemaakt met een geweitje van takken maar daar zag je net iets teveel op en dat zet ik liever niet zo online.. vel bleef steeds niet goed zitten :')

Dankje Richard :)

Overigens staan er nog 2 andere foto's van deze serie op m'n flickr en ook de z/w versie van deze (zie onderschrift). :)

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 06:33

Fiffill schreef:
Corelli, moet je dan altijd het idee achter een foto snappen - of moet dat er zijn?
Zit verder ook niets diepzinnigs achter hoor, had een schoolopdracht gekregen (moest iets maken van een dood dier), daarvoor wilde ik het rendiervel in een sculpture gebruiken :) maar ben toen ook wat foto's gaan maken, schedeltje had ik nog liggen en vond ik een leuk extra erbij (het is ook iets doods), verf erbij om het af te maken anders was mijn gezicht zo saai en ik hou ervan om verf op m'n gezicht te smeren. Simple as that :+
Had er ook nog wat gemaakt met een geweitje van takken maar daar zag je net iets teveel op en dat zet ik liever niet zo online.. vel bleef steeds niet goed zitten :')

Nee, zeker niet :n En ik bedoelde het niet als kritiek :n
Ik had gewoon het idee dat je al die dingen (vel, ketting, make-up) met een achterliggend concept had gecombineerd en dat ik dat niet vatte..Maar dat is dus niet zo en dat is ook prima :j

Echter, het gevoel van onbegrip is dus wel wat de foto bij me opwekt :j

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-11 07:01

Geeft ook niet hoor :D moet erbij zeggen dat een deel van de opdracht ook was om uit gevoel/actie te werken, voor mij is dat zonder voorbedacht concept dus ben foto's gaan maken met de huid, in het begin had ik mijn haar los, niet die ketting, niet die verf dat kwam er gaandeweg bij :)

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 11:03

Je wist het al maar ik vind hem echt super gaaf!! Helemaal jou ook :)). Heerlijke kleuren en uitwerking ! Tof tof tof!

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 12:32

ik vind het ook wel een geslaagde plaat zeker gaaf idee kleuren vind ik fijn kijken

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 16:47

Wat een fantastisch plaat weer!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-11 21:30

Bedankt weer! :) Had de sculpture + de foto's mee naar school vandaag (ging vooral om de sculpture ;) ) maar foto's ook even laten zien, docent was vooral te spreken over de andere foto (z/w, staat op m'n flickr - niet het portret) maar dat had ik ook niet anders verwacht :)

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 21:31

Ik had 'm al gezien op FB Bente.. :j

Prachtige plaat. Je blijft ernaar kijken en altijd iets anders dan anders, bij al je foto's.

Ik zou willen dat ik zulke foto's kon uitdenken en maken :)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-11 15:39

Dankjewel! En eh... wat let je om 't in ieder geval te proberen :D

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 11:23

Hele mooie foto! Het stukje krap bovenin is al genoemd :)

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 23:16

Mooie foto. Zachte kleuren, oogt ook heel aaibaar. Rare houding is interessant. Als ik hem langer bekijk vind ik hem minder sterk worden, misschien doordat de kleuren wat te flets zijn achteraf. En ja, jammer dat je wimpers net worden afgesneden :)

thoraklover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 14:22

Ik vind hem niet zo, maar dat is waarschijnlijk smaak. De kleuren vind ik iets te licht, vooral in het midden bij de overgang rendiervacht-buik. Zoals al gezegd is vind ik het ook jammer dat je wenkbrauwen eraf vallen, en de ketting leidt me af. De make-up had ik iets rustiger willen zien, het is nu te.. druk? Verder vind ik het idee met de rendiervacht wel leuk :j

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-11 15:26

Ieder zijn ding :) ik vind 'm zelf niet te licht. Ketting vind ik zeker wat toevoegen en de make-up ook, heb ook foto's zonder maar dat is lang niet zo sterk :)

Enne Lipydo, ik denk dat je wenkbrauwen bedoelt ipv wimpers :D

thoraklover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 16:43