[FOTO] Sara en Nance

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

xLoki

[FOTO] Sara en Nance

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-11 09:15

Hoi!

Ik heb een poosje terug deze foto gemaakt op een shoot, en ik ben er zelf heel erg tevreden over.
Nu vraag ik me toch af wat jullie er van vinden! :)

Afbeelding

Liefs, Caroline

Corelli

Re: [FOTO] Sara en Nance

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 09:20

Ik vind de pose en de blikken van beiden erg leuk! Paardje en model staan er beiden mooi op :j
Wat mij erg stoort is de kleding van je model..Er gebeurt daar zoveel (jas, handsdchoenen, bloes, broek weer een ander ruitje) dat mijn aandacht daar meteen naartoe gaat..
Ik had liever gezien dat ze kleding had gehad die meer bij elkaar past, waardoor het rustiger oogt :)

Verder vind ik 'm wel erg krap uitgesneden bij de neus van het paard..Iets meer ruimte was daar wat mij betreft mooier geweest :j

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 10:16

Leuke foto Caro! :)

Alleen de rechterhand van het model vind ik er niet mooi opstaan. Ik irriteer me aan het stukje huid en dan met een elastiekje eromheen. Mischien had je kunnen vragen om die hand langs haar lichaam te laten houden en dan de foto wat hoger uitsnijden.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 10:19

Het is net een foto uit de ruiterwinkel reclame. :) Hij is fototechnisch meer dan prima!

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 12:32

Mooi Caroline! Als ik 't was geweest, had ik 'm heel groot op m'n kamer opgehangen :D
Hele mooie "koude" foto. Als er nog een beetje adem uit de neus van het paard was gekomen, was 'ie helemaal top.

xJorgx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 12:49

mooie foto <3

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-11 13:01

Bedankt voor de leuke reacties! :)

Het is inderdaad iets te krap uitgesneden links.
En de hand van het model stoor ik me persoonlijk niet aan, net zoals de kleding. :)

Esmee, haha ja dan zou ie helemaal top zijn!

Nienkex

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 13:55

Super mooie foto! De kleding van de ruiter stoor ik me niet zo aan, waar ik me wel weer aan stoor is het achterste puntje van het dekje, die is volgens mij net wat overbelicht. Kan ook aan mijn computer liggen hoor

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 14:04

Zelf had ik denk ik de beugel op gestoken, dat trekt nu ook al de aandacht en er gebeurt al zoveel zoals hier boven gezegd. Als ze haar jas dicht had gehad had al hoop gescheeld :)
Maar verder is het licht wel mooi net als de blik van haar en het paard.

iza_viv

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 16:07

hele mooie foto ik heb maar een puntje van kritiek
dat is dat ze een kant van de teugels los heeft gemaakt en in haar hand gepropt hierdoor lijkt ze een hele grote hand te hebben v3erder hele mooie foto

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 18:01

Leuk topic Caroline! :j

De foto's van de shoot waren overigens allemaal mooi gelukt (degene die ik heb gekregen)

Punt van het dekje lijkt inderdaad wat overbelicht en zonder handschoenen zou mooier zijn geweest maar het was zo ongelofelijk koud dat dat gewoon niet te doen was. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 20:50

Leuke foto!
Jullie kijken allebei heel leuk :j

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 00:10

vind het een leuke foto. maar had graag wat meer kijk ruimte gehad aan de linker kant zo dat het paard niet uit de foto kijkt.

MerelBormans

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-11 18:58

Hoi Caroline,

Laat ik allereerst beginnen met zeggen dat ik dit een hele mooie foto vind en dat de atmosfeer heel erg goed is.
Je hebt dan ook twee mooie modellen voor je lens, maar volgens mij was het vrij donker weer, dus dan is het lastig om goede foto's te maken. Dus daarvoor mijn complimenten :)

De meeste dingen zijn inderdaad al gezegd door andere bokkers. Beugels hadden beter opgestoken kunnen worden, of zadel er helemaal af? Je had ook het lichaam van het paard wat meer schuin achter het meisje kunnen laten staan, hoewel dit zeker niet slecht is zo.

Maar omdat ze beide naar links kijken is wat meer ruimte aan die kant mooier.

Ook gebeurt er onderin de foto inderdaad wel redelijk veel. Komt omdat ze een ruitjes shirt en een ruitjes broek aan heeft.

Het compositie probleem kan je nog redelijk goed oplossen in deze foto door iets van de onderkant en een beetje van de rechterkant af te snijden.