Vriendin

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

xMerleLove

Vriendin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-11 19:19

Hallo Bokkers! :D
Ik weet niet of het hier hoort maar weet niet waar het anders moet, ken bokt nog niet heel goed :o
Nou, ik heb een probleem
Ik maak zelf ontzettend mooie foto's van mijn vriendin en haar paard, ik weet niet, ik heb het geduld en klik op de juiste momenten
Maar echt NIEMAND van die vriendinnen die ik zulke mooie foto's geef kan een beetje leuk fotograferen, dus dan sta ik er ALTIJD onscherp/dom op, en mn pony ook. Die kijkt ook echt wel lief maar dan klikken ze verkeerd of weet ik veel. Iemand wat tips voor die vriendin?

Rennie89

Re: Vriendin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 19:26

als je zelf ontzettend mooie foto's kan maken kan je toch zelf tips geven ? :) dan ga je een keer samen met een vriendin foto's maken van iemand anders die rijd en leg je uit hoe de camera werkt en wat je het beste kan doen qua scherpstellen etc

xMerleLove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-11 19:27

Ja maar dat heeft niet zoveel zin want ik weet niet wat ik doe.. Ik klik gewoon, en bam.. xd

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 19:28

dan leg je uit hoe je het doet, want als het mooie foto's zijn dan doe je toch iets anders dan die vriendinnen ;)

xMerleLove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-11 19:28

Ja maar ik weet niet hoe ik het doe! Ik klik gewoon, en dan komen er steeds prachtige foto's uit, weet ik veel?

LisaDijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 19:34

Misschien kan je hier een paar foto's plaatsen die jij en je vriendin hebben gemaakt? dan kunnen we wat makkelijker tips geven, met wat voor een camera fotografeer je? en als je vriendin fotografeert doet ze dit dan met jouw camera?

xMerleLove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-11 19:35

Ik zal ff de camera erbij pakken en wat foto's van laatst uploaden, je ziet duidelijk verschil

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 20:59

ik ben ook wel benieuwd :)

xMerleLove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-11 21:11

MarieDroomy schreef:
Hallo Bokkers! :D
Ik weet niet of het hier hoort maar weet niet waar het anders moet, ken bokt nog niet heel goed :o
Nou, ik heb een probleem
Ik maak zelf ontzettend mooie foto's van mijn vriendin en haar paard, ik weet niet, ik heb het geduld en klik op de juiste momenten
Maar echt NIEMAND van die vriendinnen die ik zulke mooie foto's geef kan een beetje leuk fotograferen, dus dan sta ik er ALTIJD onscherp/dom op, en mn pony ook. Die kijkt ook echt wel lief maar dan klikken ze verkeerd of weet ik veel. Iemand wat tips voor die vriendin?

Voorbeelden:

Kusfoto door mij gefotografeerd
Afbeelding

Kusfoto door haar gefotografeerd. Ook niet lelijk en ik heb nu ook mijn handen erbij enzo, maar het gaat om de vergelijking met het fotograferen, met close-up enzo. Ze zat namelijk precies hetzelfde als ik maar dan zonder handen
Afbeelding

xMerleLove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-11 22:12

En nu ga ik naar bed en morgen verder kijken :D

LisaDijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 22:34

Ik denk dat jullie beiden sowieso nog wel wat te leren hebben, te beginnen met het schoonhouden van de lens :+
Verder zie ik ook niet persee heel veel verschil in "stijl" tussen de foto's, het enigste wat me opvalt is dat je vriendin de foto van verder af maakt en jij meer voor een close-up gaat en ik denk dat dat het verschil maakt voor jou? probeer het anders uit en vraag of ze de volgende keer wat van dichterbij een foto kan maken! :)

xMerleLove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-11 08:26

LisaDijk schreef:
Ik denk dat jullie beiden sowieso nog wel wat te leren hebben, te beginnen met het schoonhouden van de lens :+
Verder zie ik ook niet persee heel veel verschil in "stijl" tussen de foto's, het enigste wat me opvalt is dat je vriendin de foto van verder af maakt en jij meer voor een close-up gaat en ik denk dat dat het verschil maakt voor jou? probeer het anders uit en vraag of ze de volgende keer wat van dichterbij een foto kan maken! :)

Dat eerste klopt helemaal, ik haal dat ding uit zn hoe en we zagen niks. Dus zo goed mogelijk schoongepoetst :P Maarja ik heb ook maar een klein cameraatje, de professionele camera mag ik niet mee naar mn pony :+
En tsja, ik had al zo'n gevoel dat mensen zo zouden reageren enzo, maar dit waren ook de 2 beste foto's.

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 13:51