Ik wilde even weten hoe jullie hierover denken

Ik heb heel wat problemen met mijn zelfvertrouwen, heb al een ganse weg afgelegd in de psychiatrie en ben net thuis van weer een opname voor mijn anorexia omdat ik compleet hervallen was..
Ik heb dus erg veel moeilijkheden met mezelf, mijn lichaam, mijn uiterlijk. Ik speel al een hele tijd met het idee om eens een fotoshoot te laten doen maar ik heb het probleem dat ik ook automutilatie littekens heb en dat is voor mij zo onderdrukkend dat ik niet eens op een fotograaf zou durven afstappen.
Maar ik zie hier op bokt soms zo'n ontzettend mooie fotoshoots voorbij komen, waarbij meisjes op een ontzettend mooie manier worden afgebeeld ook, en dan denk ik, als ik die kans eens zou hebben, kan ik mezelf misschien eindelijk ook eens mooi vinden.
Ik ben echt een meisje-meisje, heel veel bezig met mode, uiterlijk, die dingen. Ook met fotografie.
Ik kan niet meteen iemand op bokt aanspreken omdat ikzelf van België ben, vaak klik ik een topic open en spreekt de stijl me erg aan maar iemand uit België ben ik nog niet tegengekomen..
Ik wou in de eerste plaats weten of jullie denken dat zoiets me zou kunnen helpen om mezelf wat op te krikken en of iemand dit ook al gedaan heeft, anderzijds ineens een oproepje als er hier Belgische fotografen zijn die zoiets (willen) doen.

Groetjes!

) Vriendinnen worden er ook hartstikke vrolijk van als ik ze goed op de foto zet, dus ik ben geen uitzondering
.