[FOTO] Blurred

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Pasamba

[FOTO] Blurred

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-11 21:03

Afbeelding

© Celine Fotografie

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 21:45

nee sorry. vind de onscherpte echt veel te groot.
daarbij stoort me het draad om het paard. want doordat het paard te onscherp is valt het draad te veel op. ook de benen zijn daarbij te wit. lijkt wel overbelicht.

had liever de foto met wat minder scherpte diepte gezien en daarbij het paard een wat interessantere pose aan laten nemen ;)
daarbij ligt de compositie ook niet geheel lekker. het paard staat eigelijk te ver naar links :D

Hhilde

Re: [FOTO] Blurred

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 21:48

An sich vind ik het een leuke compositie, alleen hij had veeeeel scherper gemoeten. Je overdrijft nu met de onscherpte in mijn ogen. Iets onscherp zou deze foto niet verkeerd staan, maar hiermee sla je de plank volledig mis.

LisaDijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 07:44

De onscherpte vind ik niet eens zo verkeerd (als het tenminste bewust is gedaan)
alleen is de foto véél te blauw, oftewel een compleet verkeerde witbalans, en daarom vind ik het al niet fijn om naar deze foto te kijken. Ik weet niet of je in RAW hebt gefotografeerd? dan kan je de foto evt. opnieuw bewerken met een juiste witbalans.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 09:25

Ik vind hem ook wat te blauw, verder heel erg gaaf!

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-11 16:23

Bedankt voor jullie reacties. :) Ik heb de onscherpte inderdaad bewust gedaan. Zou wel erg zijn als dat niet zo was.
Hier valt het blauwe wel mee.. misschien ligt het aan de instellingen van mijn beeldscherm. Ik zal er nog eens naar kijken.

Nista_RX

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 17:58

Ik vind m iets té onscherp eigenlijk... en wat overbelicht. Verder lijkt ie een beetje blauw, en zoals hier boven al gezegd, misschien had je de witbalans iets aan moeten passen. Het idee vind ik trouwens erg leuk! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 12:23

Opzich heel leuk.
Maar ik vind dat je 'm iets te onscherp hebt gemaakt...