[FOTO] Boktmeeting Strabrechtse heide

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

onbekend0207

[FOTO] Boktmeeting Strabrechtse heide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-11 17:54

Als het goed is staat het hier op de juiste plek, toch?

Zondag 25 september had sandra (obelix @ bokt) een meeting georganiseerd.
Ik had mijn vriendin opgegeven als model en zelf ben ik als 'fotograaf' mee gegaan om ervaring op te doen.
Zelf fotografeer ik nu ongeveer 4 maanden dus barst los met tips :)

Hier onder staat een kleine selectie van de foto's

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 04-10-11 19:05, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [TAG] toegevoegd.

boooo

Re: Boktmeeting Strabrechtse heide

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 18:00

Foto 1 en 2 vind ik netjes, 3 vind ik erg mooi (beetje jammer van de mond van de amazone). 4 doet het hier niet, 5 en 6 vind ik prachtig :j 7 spreekt mij niet zo aan, ik gok omdat zijn hoofd in de schaduw is. 8 had van mij iets ruimer gemogen, en 9 vind ik de bles net even te vel! Maar al met al vind ik het zeer geslaagde foto's! :D

onbekend0207

Re: Boktmeeting Strabrechtse heide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-11 18:02

dank je wel!

Eastpak

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 18:12

Mooie foto's +:)+ . Alleen bij de voorlaatste jammer dat het vlechtje onder haar frontriem zit

LisaDijk

Re: [FOTO] Boktmeeting Strabrechtse heide

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 19:29

Audrey, niet zoveel foto's plaatsen joh _O-

Foto 1 weet je mijn mening al over, prima alleen had meer borst en lijf willen zien.

Foto 2 vind ik persoonlijk een stuk minder, het is leuk af en toe een close-up maar vind dat er te veel voorhoofd te zien is en net nog wat oor en dat de neusriem eigenlijk op een rare plek word afgesneden.

Foto 3 de blik van het meisje vind ik wat jammer en eigenlijk meteen daardoor al niet echt bruikbaar als foto (wel leuk natuurlijk voor de eigenaresse misschien) maar voor jezelf niet denk ik.

Foto 4 Netjes! alleen had ik liever iets meer ruimte bij de neus gezien en wat minder bij de kont (en let op de horizon)

Foto 5 echt prachtig! heb ik al eens gezegd, hele mooie plaat! (alleen het sprietje bij de neus..)

Foto 6 teveel ruimte boven en lijkt een beetje van bovenaf genomen? denk dat het mooier was geweest als je iets door je knieën was gegaan om deze foto te maken.

Foto 7 te weinig ruimte boven en te veel been, te veel dat er weer eigenlijk te weinig opstaat en het mooier was geweest om in dit geval het paard in zijn totaal op de foto te zetten. (let ook op kwijl, het is lastig en soms valt het totaal niet op... maar het is vaak wel erg zonde op een foto)

Foto 8 Netjes! alleen ben ik niet zo'n fan van staande portret foto's van paarden van de zijkant, maar dat is persoonsgebonden :+ vind het een nette foto alleen jammer van de harde schaduwen en toch de teugels, vind dit weer een foto van "er zit een ruiter op maar die wil ik er niet op hebben dus dan maar zo.." :+

Foto 9 Zulke staande portret foto's vind ik dan weer wel erg leuk! :) alleen stoort het sprietje me een beetje en jammer dat de kont er niet helemaal op staat.

onbekend0207

Re: [FOTO] Boktmeeting Strabrechtse heide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-11 19:44

Lisa bedankt voor je tips, daar kan ik wel wat mee!

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 20:18

Ah wat ontzettend gaaf, balen dat ik dat gemist heb! (was het besloten? zoniet dan zou ik graag willen weten waar je op de hoogte wordt gehouden van zulke fotoevenementjes! _/-\o_ ) ) Hele mooie foto's, probeer alleen wel op de belichting en kleuren te letten. Veel fotos zijn een tikkeltje overbelicht en dat is jammer!