[FOTO] Paarden... maar dan anders...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

[FOTO] Paarden... maar dan anders...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-11 11:31

Even wat ge-experimenteerd (schrijf je dat zo??) met wat uitsnedes van paarden... goed of slecht?

Afbeelding
1
Afbeelding
2
Afbeelding
3
Afbeelding
4
Afbeelding
5
Afbeelding
6
Afbeelding
7
Afbeelding
8

(en ja, ik ben bekend met de halo op foto 3) :o

Courses

Re: [FOTO] Paarden... maar dan anders...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 12:01

Vind ze een beetje, saai? Vind de compositie's niet echt lekker en het lijkt nu meer alsof je ze niet goed gekaderd hebt in plaats van creatief experimentele foto's om heel eerlijk te zijn :)

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-11 12:09

Courses schreef:
Vind ze een beetje, saai? Vind de compositie's niet echt lekker en het lijkt nu meer alsof je ze niet goed gekaderd hebt in plaats van creatief experimentele foto's om heel eerlijk te zijn :)

Het was bedoeld als experimentele foto's (zijn alweer van een tijdje terug, stonden nog op mijn HD). Niet goed gekaderd? Snap ik niet helemaal wat je daarmee bedoel? Was ook wel een beetje een uitdaging voor me, normaal doe ik gewoon RECHTTOERECHTAAN... maar ik vond dat maar saai worden... dus ja, dan ga je andere dingen proberen he? :)

Mabotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 14:52

Ik denk dat HD bedoelt dat bijv. bij de laatste foto de lip er dan weer nét niet op staat en bij foto 7 staat er dan weer een randje van de neus net wél op. Je zou óf detail moeten fotograferen of je pakt het geheel, maar niet net iets daar tussenin.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 18:40

Er zit erg veel ruis op de foto's, dat is jammer. Heb je erg na verscherpt?

Ik begrijp wel wat Mabotje bedoeld. Verder is het hier en daar wat overbelicht en weinig contrast. Foto 3 is tegen het licht in genomen, zonde.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-11 18:53

saskiakefie schreef:
Er zit erg veel ruis op de foto's, dat is jammer. Heb je erg na verscherpt?

Ik begrijp wel wat Mabotje bedoeld. Verder is het hier en daar wat overbelicht en weinig contrast. Foto 3 is tegen het licht in genomen, zonde.

Tja, ik had het je al uitgelegd op MSN, maar toch zeg ik het hier ook maar even: béétje verscherp (waardoor de ruis dus naar voren is gekomen, had ik NIET moeten doen) Contrast stevig verhoogd omdat alles in de zon was genomen, dus eerst was alles verbleekt.

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 14:37

Ik vind ze niet erg bijzonder. Het was mooier geweest als je meer detail had gepakt nu ben je er een beetje tussen blijven hangen...