[FOTO] Eerste baby-kiekjes

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Loontje_

[FOTO] Eerste baby-kiekjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-11 18:12

Gisteren vierde mijn vriend zijn verjaardag en 's middags kwam ook zijn kleine neefje.
Ik heb nog nooit eerder baby's op de foto gezet, maar ik vond het echt super leuk om te doen :)

Foto's zijn gemaakt in de woonkamer, hij lag op een kleedje met wat speeltjes ernaast. Zelf stoort dit mij absoluut niet, maar misschien zijn de meningen daarover verdeeld?

Tips en commentaar zijn van harte welkom. :j

#1.
Afbeelding

#2.
Afbeelding

#3.
Afbeelding

Groetjes! :wave:

Anoniem

Re: [FOTO] Eerste baby-kiekjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 18:17

Ik vind je foto's erg mooi gelukt! Het speelgoed stoort mij niet zo, behalve foto 3 rechtsonderin. Ook vind ik die foto iets te donker.
Bij zowel foto 1 als 2 zou ik z'n hoofd liever wat meer zien, ik vind de ruimte erom heen wat afleiden van het prachtige gezichtje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 18:20

Mooi gelukt,mooie kleuren!
Bij foto 2 had ik het persoonlijker liever zonder dat speelgoed gezien,een rustige/kleur achtergrond dan komt dat lieve hoofdje met die knalblauwe ogen beter uit i.m.o.

Foto 3 Vind ik prachtig,ben er nog niet over uit of ik dat kleedje rechtsonder nou wel of niet storend vindt.

Axel_Clauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 19:09

Foto 1 vind ik echt lief, alleen de omgekeerde tekst stoort me nogal hihi.
Verder erg schattig! Mooie kleuren.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 20:01

Mooie oogjes heeft dat kindje :)
Ik ga voor de 1e en de 3e foto.
Waarom niet de 2e? Ik vind de belichting erg hard en dat vind ik zonde voor een baby. De achtergrond is druk en teveel kleuren. Het leid af. Liever had ik daar een egale achtergrond gezien. De blik van het kind is wel weer leuk, daarom zonde van de foto.
De 1e vind ik ook nog wel wat hard belicht en ook de achtergrond vind ik wel wat jammer.
3e vind ik creatief en mooi belicht.

Soms is die harde belichting wel mooi, maar bij deze plaatjes bevalt het me niet zo, omdat ze gedeeltelijk hard zijn en gedeeltelijk zacht. Doe dan maar alles zacht :)

Loontje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-11 09:41

Oké, bedankt voor de reacties :)