Ik ben net een weekje terug van mijn vakantie in Spanje en ik had mijn camera mee. Het is echt al heel lang geleden dat ik heb gefotografeerd, ik doe het vrij weinig en daardoor ga ik ook niet snel vooruit in mijn kunnen. Dat maakt ook niet uit, want daar heb je hobby's voor toch.

In ieder geval, het leek mij wel een goed idee om weer eens iets op Bokt te zetten, zodat ik wat commentaar krijg, anders leer ik het nooit.

Allereerst een sprinkhaan. Ik vind deze foto zelf niet zo bijzonder, maar ik kan zelf niet echt bedenken wat ik de volgende keer kan doen zodat de foto wel bijzonder is.

Deze foto vind ik eigenlijk mislukt, maar het is de enige foto die ik kon maken want toen was 'ie alweer weg. Daarom ben ik benieuwd naar "snelle tips". Nu heb ik bijvoorbeeld op de voorgrond een blaadje liggen en dat stoort me, maar die had ik ook niet weg kunnen halen...

En deze nog... Ik merk dat ik veel moeite heb met foto's maken wanneer de achtergrond lichter is dan het object dat ik op de foto wil zetten.

Ik ben erg benieuwd naar jullie commentaar - maar hou het a.u.b. vriendelijk, anders kan ik het niet aan.

O ja.
Foto's zijn gemaakt met de Canon 1000D + 55-250 mm