Tja, een ooievaar brengt babies, nietwaar?

Nog gemaakt met mijn oudere camera... die ik nu heb is zuivere rommel!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Charles schreef:De tweede foto vind ik weer dat het onderwerp er niet uit springt, met wat meer contrast zou je dat al oplossen. Ook hangt er weer een waas overheen, zal misschien door glas gefotografeerd zijn? Wel mooie compositie.

saskiakefie schreef:Ja niet zo slim HD om een camera te kopen waar je niks in kan stellen, heeft het imo weinig zin om die foto's hier te plaatsen, aangezien je de volgende keer weinig anders kan doen.. Bewerking is trouwens al wel veel beter.
) Tja, ik kwam in de verleiding van 12 megapixels dus ik dacht dat het wel mooie plaatjes zou gaan opleveren... niet dus.
Zoveel zeggen megapixels niet.. Charles schreef:MP zijn grofweg gezegd belangrijk als je je foto's groot wil afdrukken, echt ontzettend zonde dat je op basis van 12mp een camera gekocht hebt.
Die foto die je plaatst is erg ingezoomd en daar wordt de kwaliteit niet beter van. Heb je een foto met je nieuwe camera van iets zonder te zoomen? Ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet.

Wat wazig zeg.. saskiakefie schreef:Zit er niet nog een beschermhoesje voor je lens ofzo?Wat wazig zeg..