sinds kort heb ik een nieuwe camera, een Nikon D3100! super fijn ding, en ja dan vind iedereen het wel leuk om fototjes te krijgen van zijn of haar paardje!
Als eerste wil ik even zeggen dat ik de ruiter op de foto's niet ben! daarom op de foto's dat het een beetje zichtbaar is GEEN rijcommentaar te geven. dit zal zij toch niet lezen, dus dit te plaatsen heeft dan ook geen zin. Commentaar over de foto's (voor de gene met verstand van fotografie) zou wel fijn zijn! ook zit er copyright op deze foto's en mogen absoluut niet gekopieerd worden!
hierbij de foto's
Eerste van de arabische hengst van 18 jaar Panosc!

gas geven! alle 4 de voetjes van de vloer!

En dan thisbe haar mooie kwpner! haar 10 jarige kwpner merrie!

groetjes
?
. dus dat komt wel helemaal goed. gewoon lekker veel blijven oefenen en foto's plaatsen zodat je mensen ook tips kunt laten geven zoals nu, dat vind ik zelf tenminste altijd erg fijn
probeer bij beweging met de sluitertijd te spelen, gebruik zo min mogelijk de flits dus ga dan met diafragma en iso spelen. En de foto's niet zo raar croppen
dat doet niet veel goeds aan de foto. Daarbij heb je ook niet echt een lens waar je echt goede paarden foto's kan maken, dus lekker oefenen en sparen voor een andere lens.
dus als ik 1700 euro heb betaald, kan ik sparen voor een nieuwe
die hoeft dan nog niet eens specifiek voor paarden fotografie gebruikt te worden