[FOTO] Een avondje Kane

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Miss_DJS

[FOTO] Een avondje Kane

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-11 23:28

11 augustus ben ik naar the Rock Exprerience geweest, waar Ilse en Kane optraden. Mooie kan som mijn nieuwe lens uit te proberen.
Voor een eerste keer ben ik er best tevreden over.

1. Afbeelding
Weet niet zo goed wat ik hier van vind, vond hem wel wat hebben.

2. Afbeelding
Qua kwaliteit niet de beste, maar wel mooi moment.

3. Afbeelding

4. Afbeelding

5. Afbeelding

De foto's zijn gemaakt met een Canon 1000D met een tamron lens 55-200mm

Wat vinden jullie ervan?

Bagheera_206

Re: [FOTO] Een avondje Kane

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 23:43

Altijd leuk concertfotografie! :) Doe je dat wel vaker? Ik kijk even via mijn iPod en foto's zijn dan niet zo groot.

1. Heb je hier geflitst?
2. Leuke foto, maar misschien beter geweest als je camera kwartslag had gedraai en hij meer beeldvullend was geweest. Je kunt de foto was ook nog bijsnijden.
3. Mooie foto met hand op microfoon en licht van achteren. Mooiste uit je serie, maar had hem liever iets meer naar rechts gehad. Hij kijkt nu tegen de rand van de foto aan.
4. Mooi zo met z'n tweetjes. :) Ik had wel nog stukje meer van gitaar willen zien.
5. Leuke foto met een gekke bek. :)

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 23:48

ik vind het knap dat je dit soort scherpe foto's hebt kunnen maken op een concert! fot 4 kijkt voor mij minder scherp? weet niet of dit echt zo is?
misschien had je nog wel meer kunnen uitproberen met de band erbij, maar moet echt zeggen, vind ze voor een eerste keer vind ik het knap gedaan!! vooral omdat het niet altijd even licht is bij zo'n optreden.

Miss_DJS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-11 23:52

Bedankt voor de reacties. Ik heb geflitst, anders waren ze bewogen.
Dit was de tweede keer, eerste keer was in Ahoy.
Qua composities is het denk ik nog veel oefenen en een goede plek vooraan zien te vinden :P .
Nu had ik wat mensen voor me die behoorlijk stonden te springen of plukken haar voor de lens.

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 23:54

dus ook nog van een afstandje gedaan? dan vind ik het erg knap hoor! je mag trots zijn op wat je hier bereikt hebt. ook al heb je geflitst, van zo'n afstand is het dan nog erg moeilijk mooie scherpe foto's te krijgen bij zoiets. (tenminste dat vind ik dan)

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 07:52

Oeh! Dat jij uberhaupt je camera durft mee te nemen vind ik al heel wat!
Opzich leuke foto's, vooral 1 en 3 spreken mij aan, verder sluit ik mij aan bij het commentaar dat Bagheera_206 gaf, maar ik snap wel dat de composities moeilijk kunnen zijn tijdens zo'n concert tussen de fans

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 09:19

Dapper dat je je camera mee durft te nemen naar grote concerten bij de grote podia. Ik zou het zelf niet zo snel durven. De volgende keer proberen zonder te flitsen? Als je al bij concerten mag fotograferen mag je meestal niet flitsen. :( Ga je heel creatief van fotograferen, maar wel een stuk lastiger om er toch die scherpe foto zien te maken. Meestal neem ik sluitertijden van 1/60s of korter. Dan zijn ze meestal nog scherp zat. ISO meestal rond de 1600 en dan diafragma bijna wijd open om alles te compenseren.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 10:32