[FB] Agenda voorkant

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Hiraeth

[FB] Agenda voorkant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-11 17:17

Hallo allemaal! Speciaal voor het nieuwe schooljaar heb ik een agendacover gemaakt. :D
Omdat hier op Fotokunst ook een FB hoek is besloot ik hem te laten zien op bokt, ik kan namelijk wel wat advies gebruiken. :j
Persoonlijk vind ik hem geweldig en kan niet wachten hem te gebruiken, maar heb zelf altijd wat moeite met de tekst en ben benieuwd of iemand me ermee kan helpen.

Gemaakt met Photoshop CS4.
Tim McIlrath, Rise Against.
klik voor volledige versie
Afbeelding

JorisDy

Re: [FB] Agenda voorkant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 17:18

Wauw hij is gaaf ik had alleen die lichtbol bij het hoofd mischien liever wat hoger gezien of iets meer na links :j

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 17:20

Vind'm erg stoer geworden! Doe zoiets elk jaar? :)

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 17:21

En het woord agenda mag er meer uitkomen ;) want 11/12 is beter te lezen dan agenda ;) zou hem wel gewoon zo laten maar dan even die laag iets minder onzichbaar maken

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 17:23

Nice! Heel mooi gemaakt. Mooie kleuren combinatie en lekker 'rauw' geworden.
Vind de typografie prima zo! Het woord agenda hoeft wat mij betreft niet duidelijker, want dan trekt het teveel de aandacht. Het is volgens mij vrij duidelijk dat het een agenda is.

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-11 17:27

Wauw, snelle reacties zeg! :o

JorisDy schreef:
Wauw hij is gaaf ik had alleen die lichtbol bij het hoofd mischien liever wat hoger gezien of iets meer na links :j

Helaas zit de lichtbol in de foto zelf, dus daar kan ik niet zoveel aan doen. :) Ben het er wel mee eens dat ik hem liever meer naar links had gezien. :D

TinekeHorses schreef:

Vorig jaar ben ik begonnen met het maken van Agenda voorkanten. Het is best een pittig karwei en ze zijn allemaal stuk voor stuk verschillend. :D Na een tijdje beginnen agenda's mij te vervelen en daar is dit de ideale oplossing voor. :) Zo had ik er aan het begin van de vakantie al één gemaakt die me nu al begon te vervelen. :')

pinkie87 schreef:
En het woord agenda mag er meer uitkomen ;) want 11/12 is beter te lezen dan agenda ;) zou hem wel gewoon zo laten maar dan even die laag iets minder onzichbaar maken

Hierover ben ik het met smeetjoew eens. :D

smeetjoew schreef:
Nice! Heel mooi gemaakt. Mooie kleuren combinatie en lekker 'rauw' geworden.
Vind de typografie prima zo! Het woord agenda hoeft wat mij betreft niet duidelijker, want dan trekt het teveel de aandacht. Het is volgens mij vrij duidelijk dat het een agenda is.

Dankje! :D

EDIT: even de :O smiley verandert.. Bedoelde het niet zo.

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 17:29

Nimuz_ schreef:
TinekeHorses schreef:

Vorig jaar ben ik begonnen met het maken van Agenda voorkanten. Het is best een pittig karwei en ze zijn allemaal stuk voor stuk verschillend. :D Na een tijdje beginnen agenda's mij te vervelen en daar is dit de ideale oplossing voor. :) Zo had ik er aan het begin van de vakantie al één gemaakt die me nu al begon te vervelen. :')

Slim idee. :D Daarom heb ik ook 10 verschillende kaften over m'n agenda in één jaar. :+

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 21:09

leuk bewerkt mag ik misschien de originele foto zien van de zanger die je hebt gebruikt want ik ben erg benieuwd wat voor een foto je daarvoor hebt gebruikt...

Shawny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 22:27

Erg stoer :j de lichtbol stoort mij helemaal niet op die plaats, ik denk dat als hij in het midden bij het hoofd had gezeten het er heel raar uit had gezien (dan lijkt het net een bol met een lichaam of iets dergelijks) dus ik vind het er zo prima uit zien :j
De tekst 'agenda' was voor mij in de eerste instantie ook wel duidelijk, maar de nummers er boven vind ik wel iets te veel aandacht trekken. Je hebt door de tekst 'agenda' en mooie textuur en het is vrij transparant, om het toch wat meer een geheel te maken zou ik de nummers misschien toch iets transparanter maken o.i.d, het is een beetje zoeken denk ik :=

Verder heel netjes gedaan, erg leuk idee ook :j

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-11 22:45

Klik voor originele foto

Bedankt beide, over 11/12 ben ik het eens, heb hem nu afgedrukt naast me liggen. Het groen is veel grijzer uitgekomen dan ik verwacht had, jammer. :/