[FOTO] Equus ferus Hayoka

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Lipydo

[FOTO] Equus ferus Hayoka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-11 01:20

-

Afbeelding

-

Afbeelding

-

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 13:12

vind alleen de eerste mooi.
mooie scherpstelling op het hoofd enkel had er ook wat scherpte op de manen mogen zitten
de 2 erg jammer dat de neus er niet op staat en dat de foto niet mooi genomen is
en denk dat kleur ook wat mooier overkomt dan zwart wit

Steef

Re: [FOTO] Equus ferus Hayoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 13:16

Ik irriteer me op de eerste foto heel erg aan het hoofdstel(vooral het stukje bit wat uitsteekt, de neusriem die te laag zit en het lipje waar de sperriem doorheen hoort. M'n aandacht wordt eigenlijk gelijk daarnaartoe getrokken, en ik denk niet dat dat de bedoeling was.

Bij de tweede foto heb ik dit minder, hier vind ik echter de teugels storend en vind ik het erg jammer dat zn neus er niet opstaat.

Lipydo

Re: [FOTO] Equus ferus Hayoka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-11 11:16

Juist omdat het plaatje niet geheel klopt vind ik de foto's wel wat hebben. Omdat het bit er wat uitkomt, is voor mij een stuk (negatieve?) beweging in de foto. Anders was het zo stijfjes. Ook bij de tweede foto vind ik de ontbrekende neus niet storen, omdat mijn aandacht wordt getrokken naar het oog. Neus erbij had storend geweest. Het zijn geen perfecte kloppende plaatjes (lees; een paard in het geheel of een goed passend hoofdstel), maar qua uitstraling daardoor en compositie doen ze bij mij wel veel :)

Bedankt beide!

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 18:47

Steef schreef:
Ik irriteer me op de eerste foto heel erg aan het hoofdstel(vooral het stukje bit wat uitsteekt, de neusriem die te laag zit en het lipje waar de sperriem doorheen hoort. M'n aandacht wordt eigenlijk gelijk daarnaartoe getrokken, en ik denk niet dat dat de bedoeling was.

Bij de tweede foto heb ik dit minder, hier vind ik echter de teugels storend en vind ik het erg jammer dat zn neus er niet opstaat.

Precies wat mij ook het eerste opviel, de ontbrekende sperriem en de te laag zittende neusriem. Super zonde, want verder is het een mooie foto.