Goede fotografen & websites?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Dani

Goede fotografen & websites?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-11 14:52

Ik vind het soms lastig om inspiratie te vinden en om ideeën op te doen qua onderwerp en nabewerking. Bovendien kijk ik ook gewoon graag naar mooi fotowerk van anderen, en ik kom regelmatig namen tegen van fotografen die me niks zeggen, en daar wil ik verandering in brengen. Dus welke fotografen en/of websites bekijk je graag of bewonder je? Welke namen zou ik écht moeten kennen, welke sites hebben de meest fantastische foto's staan die ik nooit heb gezien?

Yasmine

Re: Goede fotografen & websites?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 16:03

Ik kijk vaak op www.deviantart.com . Daar kan je wat sorteren op het soort fotografie, welke onderwerpen (portrait, street photography, photojournalism etc.). Op DA zitten heel wat erg getalenteerde fotografen waar ik zelf al veel van heb geleerd :j

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-11 16:20

Daar kijk ik ook regelmatig ja. :j

Zou het alleen leuk vinden om daarnaast ook de echt bekende namen te kennen, en fotografen die één specifieke stijl hanteren, deviantart is wat dat betreft vrij breed natuurlijk. Maar als je op DA specifieke namen weet die jou hebben geholpen ben ik wel benieuwd!

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 20:28

Frank doorhof!!!!

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 09:50

Ik heb eigenlijk 1 favoriet hier in Nederland en dat is voor mij met stip Mark de Roo.