De enige die ik persoonlijk FK waardig vindt, is die met de druppels. De rest vind ik wel leuk, maar niet voor hier.
Foto 1. 
Foto 2. Scheve horizon, te donker, storende caravan's(?)
Foto 3. Is dan wel redelijk, maar te krap aan de bovenkant.
Foto 4. Vind ik dan weer wel een aardige foto.
Foto 5. Scheve horizon, linkse zwaan staat er niet helemaal op.
Foto 6. Vind ik bij nader inzien ook wel een leuke foto! Leuke compositie zo. Maar vrij donker! (Zwanen)
Foto 7. Kiekje. 
Ik kan helaas via deze pc niet goed beoordelen op scherpte, contrast enz. dus dat doe ik dan ook niet 
Maar probeer wat meer met je composities te spelen! Het is allemaal vrij standaard en "hebben-we-al-eens-gezien".
Probeer ook met je scherptediepte te spelen. Bijvoorbeeld de zwanenfoto. Daar had je een leuke foto van kunnen maken!
Waar fotografeer je mee? Als ik me goed kan herinneren een compact? Probeer zelf met de instellingen te spelen. En niet alleen op automatisch. Daar leer je het meest van.
En hou je foto's beperkt. Nu heb je vrij veel foto's van allerlei verschillende dingen. Als je alleen de druppels had neer gezet, had je (denk ik) leuke commentaren gehad!
Maar oefening baart kunst! Vat het niet als negatieve kritiek, maar opbouwende kritiek op! Want er zit wel degelijk vooruit gang in vergeleken met een tijd terug!