[FOTO] Vriendschap met Zita

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Soprano

[FOTO] Vriendschap met Zita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-11 23:18

Hallo allemaal,

Hier weer 2 fotootjes van mij.
Ik heb net de Nikon D3100, heel wat anders dus als mijn fuji S9500 en dus volop aan het testen en uit proberen, foto's kunnen dus nog heel wat beter aangezien ik mijn camera nog veel beter moet leren kennen. Daarom ook hier een topic voor wat tips maar hou het dus wat vriendelijk ;)

Zita is mijn kruising chihuahua hond die steeds met mij op pad gaat als ik fotografeer of naar de paarden enz ga, vandaag was ik mijn zelfontspanner aan het uit testen en kwam dit eruit, ik ben er zelf niet helemaal tevreden over. Qua scherpte(stelling) kan ie heel wat beter en ik mis het sfeertje zoals de foto er in mijn hoofd uit zag :+

Afbeelding

En nog een close-up van Zita:
Linkerbovenhoek is veel te overbelicht, maar ik vond het een leuke sfeer op de foto..

Afbeelding

Alvast bedankt om te kijken, een reactie met verbeteringen en tips zijn zeer welkom ;)

Lara

Re: [FOTO] Vriendschap met Zita

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 11:17

Het overbelichte is inderdaad niet storend en geeft een extra effect aan de foto,
De halsband had misschien beter uitgekomen als hij iets meer gedraaid was(dus niet de sluiting) maar dat is verder niet ectra storend, ik vind de achtergrond mooi en niet stornd en hij kijkt mooi in de verte,
Verder heb ik niet veel verstand van hondenfotografie..

Esmefleur

Re: [FOTO] Vriendschap met Zita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 15:54

Mooie foto hoor dat overblichte geeft de foto inderdaad wel wat.Alleen vind ik het oranje achtige stipjes op zijn lip een klein beetje storend .Voor de rest een hele mooie foto

Soprano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-11 11:33

Dank je wel voor de reacties :-)

Voor de rest niemand meer tips?