[FOTO] Foto's uit IJsland

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

SaSalover

[FOTO] Foto's uit IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-11 10:36

Hi bokkers

Ik was laatst mijn foto's aan het terugkijken toen ik een paar mooie foto's vond uit IJsland.
Ik ben een beginnende fotograaf, en ik fotografeer nu met een Canon 600D. Ik doe het ook op aanvraag, natuurlijk wel gratis, omdat ik mijn foto's niet goed genoeg vind om er geld voor te vragen.
Toen ik die foto's maakten, was ik nog niet heel erg geintresseerd in het foto's maken, en fotografeerde ik ook met een wat goedkopere camera. Dit zijn dus eigenlijk gewoon lol foto's, maar achteraf vind ik ze toch wel wat hebben. En jullie kunnen nu dus kijken of hier een talentje zit, of een kind dat het nooit zal maken :D :P

Maar onthoud wel: Ik maakten de foto's niet om super mooie foto's te maken ofzo.
En oja: Ik ben 11 jaar, dus houd het a.u.b. wel een beetje aardig.

Dit zijn de foto's:

De grootste waterval van Europa:
Afbeelding

Vanaf de andere kant
Afbeelding

Geiser
Afbeelding

Vulkaan
Afbeelding

Blue lagoon, een meer. Maar dan heel warm, want het water komt uit het binnenste van de aarde, niet verwarm dus!
Afbeelding

Dat was het wel. Ik heb de foto's niet bewerkt.

Ik wil graag tips, omdat ik nu al wat beter te werk ga, wil ik het nog beter kunnen.
Hier even 2 foto's, hoe ik nu fotografeer, ook daar heel graag tips voor:

Afbeelding

Afbeelding

Dat was het! Nogmaals: Ik wil graag lekker veel tips.

Groetjes
Laatst bijgewerkt door Lontje op 02-07-11 12:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [TAG] toegevoegd.

Rennie89

Re: Foto's uit IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 10:41

weetje, het zijn prachtige onderwerpen, Ijsland heeft een prachtig landschap, maar juist omdat het zo mooi is vind ik deze foto's best wel tegenvallen. Ze zijn in mijn ogen niet sprekend en springen niet van het scherm af. Je had er echt veel meer uit kunnen halen :j

De dingen die mij storen:
- scheve horizon
- uitgebeten lucht (wit)
- te krap geschoten

Hoop dat je er iets mee kan. Maar wat een ervaring moet dat zijn geweest in IJsland zeg :oo ik zou daar ook zo graag heen willen

SaSalover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-11 10:47

lifaya schreef:
weetje, het zijn prachtige onderwerpen, Ijsland heeft een prachtig landschap, maar juist omdat het zo mooi is vind ik deze foto's best wel tegenvallen. Ze zijn in mijn ogen niet sprekend en springen niet van het scherm af. Je had er echt veel meer uit kunnen halen :j

De dingen die mij storen:
- scheve horizon
- uitgebeten lucht (wit)
- te krap geschoten

Hoop dat je er iets mee kan. Maar wat een ervaring moet dat zijn geweest in IJsland zeg :oo ik zou daar ook zo graag heen willen

Ok, bedankt voor je tips! Ik had er inderdaad meer uit kunnen halen, maar ja... Daar dacht ik toen niet aan :P, maar het zijn handige tips, waar ik nu ook iets aan heb. Want dat doe ik wel vaker :D

Ja, het was zeker super! Ik ging er met m'n vader heen, omdat ik de entreetoets goed haad gemaakt :D