Logo!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Romyhorse6

Logo!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-11 18:24

Hallo iedereen,

Ik maar amateur foto's maar ik zou wel graag willen dat mensen kunnen zien wie mijn foto's gemaakt hebben!
Dus door middel van een logo boven aan de foto!
Maar ik weet dus niet waar/hoe ik zoon logo moet maken kan iemand mij helpen??

Ik heb trouwens een Canon EOS 500D! Met 2 lensen, 18-55 en een 75-300!

Groetjes Romy

laura_power

Re: Logo!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 18:26

LisaDijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 19:32

En geen van de bovenstaand programma's zou ik als logo ontwerpen aanraden :+
Photoshop gaat in het uiterste geval nog wel mocht het echt niet anders kunnen... maar Adobe Illustrator is toch echt 1 van de beste programma's daarvoor..
Laatst bijgewerkt door LisaDijk op 20-06-11 19:38, in het totaal 1 keer bewerkt

loenloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 19:35

Mijn god alsjeblieft niet in Paint of Word :P Adobe Illustrator is inderdaad voor het maken van logo's maar hoe weet een "amateur" nou hoe dat werkt..

LisaDijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 19:39

Als je een simpel logo wilt met alleen je naam in een mooi Font dan weet een amateur toch wel de bekende T voor tekst typen te vinden in Illustrator lijkt mij :P

loenloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 19:41

LisaDijk schreef:
Als je een simpel logo wilt met alleen je naam in een mooi Font dan weet een amateur toch wel de bekende T voor tekst typen te vinden in Illustrator lijkt mij :P

hahaha dat klopt.. of het dan ook echt een mooi logo word is een ander verhaal ;)

Romyhorse6

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-11 20:19

mailun89 schreef:
Mijn god alsjeblieft niet in Paint of Word :P Adobe Illustrator is inderdaad voor het maken van logo's maar hoe weet een "amateur" nou hoe dat werkt..

Ik ben dan wel een amateur! Maar ik ben wel handig met computers en programma's maar ik moet wel even weten wat voor programma ik daar voor kan gebruiken!
En met amateur bedoel ik alleen maar dat ik er geen opleiding voor heb gedaan maar dan kan in nog wel mooie foto's maken (niet ego bedoelt!)

LisaDijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 20:34

mailun89 schreef:
LisaDijk schreef:

hahaha dat klopt.. of het dan ook echt een mooi logo word is een ander verhaal ;)

Ja maar dan moet ze maar iemand inhuren haha :))

LisaDijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 20:36

Romyhorse6 schreef:
mailun89 schreef:

Ik ben dan wel een amateur! Maar ik ben wel handig met computers en programma's maar ik moet wel even weten wat voor programma ik daar voor kan gebruiken!
En met amateur bedoel ik alleen maar dat ik er geen opleiding voor heb gedaan maar dan kan in nog wel mooie foto's maken (niet ego bedoelt!)

Amateur is ook geen minachtend woord, het is meer voor een aanduiding dat je waarschijnlijk niets weet over een programma als illustrator omdat je bijv. nooit een opleiding hebt gevolgd om er uiteindelijk professioneel mee aan de slag te gaan. maar mocht je er aan kunnen komen dan wil ik altijd wel het 1 en ander uitleggen! :)

LF_xx_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 22:31

Idd Illustrator is hier heel goed voor! :) Dat is echt hét programma voor logo's.

evelienlucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 15:13

Illustrator is inderdaad het ideale programma voor logo's.
Wat je ook kunt doen is naar de website : http://www.ontwerpen-voor-geld.nl gaan en daar een advertentie plaatsen
met je wensen en ideeen die je zelf heb. Je zet er een bedrag bij wat de winnaar er voor krijgt, en je krijgt heel veel opties, zelf voor een hele huisstijl als je dat wilt.
Er zitten echt waar hele goede dingen bij!