You broke me

I fear losing you

Receive the beatings of love..

Cry my heart out..
Model: ik
Bewerkingen: ik
Make up: ik
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Nagini schreef:Jammer wel is dat het lijkt alsof je bloed huilt?
H_Nalanta schreef:Nagini schreef:Jammer wel is dat het lijkt alsof je bloed huilt?
Volgens mij was dat ook de bedoeling haha!
Hmmmm.. Ik vind het jammer dat de foto's zulke slechte kwaliteit hebben, als ze scherper waren geweest waren ze denk ik stukken mooier geweest. Nu doen ze me ook niet zoveel, mede door het vage..
Gewoon huilen is hoop ik al genoeg.

Nagini schreef:Ik weet niet, ik vind 'm wel minder blurrie/smudge nu.. maar vind de foto's wel erg heftig..
Te heftig misschien, om zoiets serieus 'zo' op de foto te zetten..
wel echt knap dat je die blauwe plek zo goed hebt kunnen opmaken.
Ik ben er serieus en heel erg mee bezig om juist zulke gevoelens op de gevoelige plaat vast te leggen. Het is echt iets waar ik al maanden mee bezig ben en waar ik mijn ziel en zaligheid in leg.
_Nancy schreef:Ik vind foto 1 wel heel mooi, ik ging meteen zelf ook zielig kijken (betrapte ik mezelf)
Hoewel ik de achtergrond dan weer niet zo mooi vindt
Verder vind ik foto 4 ook heel mooi.
De foto's spreken mij wel aan, ik hou er wel van.
Alleen foto 2 niet
soeboenoe schreef:Het vage is helaas door het uplaoden gekomen, ze zijn allemaal met een SLR camera genomen dus echt onscherp zijn ze origineel niet. Die laatste 2 lijken misschien met een mobieltje genomen, maar dat is echt niet zo.
+ dat er ook een beetje met contrast gespeeld is tijdens het bewerken, misschien dat dat het zo laat lijken.
de titel van die foto waar ik "bloed" huil is "cry my heart out", dat heb ik dus ook heel letterlijk genomen. Het moet dus ook lijken of ik letterlijk mijn hart eruit huil.