Ondanks dat de kids erg snel zijn, en voetbal eigenlijk niet mijn ding is, ben ik erg blij met het resultaat. Misschien zijn er kenners onder ons die mij van wat tips kunnen voorzien? Of enig ander commentaar kunnen geven?
Foto 1:

Foto 2:

Foto 3:
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

puik werk. 
.. Bedankt. 

. De kleuren springen inderdaad van je scherm. We hebben ze gisteren even op de tv bekeken maar dat deed bijna zeer aan mijn ogen
(hoe zou zo'n foto er uitzien in 3D??) en natuurlijk ook bedankt voor de reacties
vind ze schitterend vast gelegd hoor vind ze eigenlijk nog beter dan van die stomme journalistiek foto's 
This_is_me schreef:Jeetje wat een positieve reacties.. Bedankt.
Ik ben blij dit te lezen aangezien ik de intentie heb om mij in de nabije toekomst wat meer op de sportfotografie te gaan richten ipv portret.
Ik heb een Canon 40D body en gebruik verschillende objectieven. Voorheen maakte ik de sportfoto's met mijn Canon 70-200 L IS USM F/2.8 Een pracht lens. Echter kwam hij qua scherpte (persoonlijke mening) met sport toch wat te kort. Daarom heb ik speciaal voor de actie foto's een Canon 300 L IS USM F/2.8 aangeschaft. Deze heeft een vast brandpunt, geeft rete scherpe foto's en de kleuren springen van je scherm.
Bij bovenstaande foto's heb ik enkel de uitsnede iets aan moeten passen en een beetje contrast toe gevoegd. Meer heb ik niet hoeven te bewerken.
Verdere instellingen: Iso 200 (toen de zon weg was 250)
Diafragma: 2.8
Belichtingstijd varierend van: 3200 tot 5000
) en een 300mm is inderdaad een gave lens.

Moet nog even oefenen hoor. Ben nog niet helemaal tevreden over mijn eigen werk