[FOTO] Kids

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

xNavatu

[FOTO] Kids

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-11 15:49

Het zijn wel meer kiekjes, maar vind ze toch wel mooi geworden :D Was bij een vriendin foto's maken van haar hond en vzpaardje aan het maken, eerst gingen we de hond even wegbrengen dus toen heb ik ook even wat foto's gemaakt van haar broertje en zusje (hooguit 5 minuten xD) en later de baby, waar we misschien 1 minuutje voor uitgerekt hebben (Kindje was nog maar 5 weken oud, en we hadden niet echt iets om dr duidelijk in neer te zetten, dus we hebben dr even in een voerbak gezet waar stro in lag, maar kon natuurlijk niet lang omdat ze steeds bijna omviel, en stro nu niet echt bepaald zacht is xD)

Ayden;
Afbeelding

Gizem;
Afbeelding

Babytje;

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ier

Re: [FOTO] Kids

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 15:53

Wauw, die eerste twee foto's, práchtige zachte foto's! <3 Mooie spontane blikken & goed scherpgesteld! :j Foto's van de baby vind ik wat minder, ze spreken me niet aan en je ziet vrij duidelijk dat het kindje in een alles behalve fijne houding ligt.

Saskiaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 16:30

Die eerste twee vind ik erg tof! :) De ogen springen eruit! Bij de bovenste is het imo jammer dat de tong tussen de tanden zit.
De foto's van de baby spreken me niet aan. Het hoofdje ligt helemaal scheef en je kan zien dat het kindje dat niet prettig vind. Het idee is wel erg leuk. Als er wat meer stro in de ton lag (zodat de baby verder bovenin ligt) en de baby lag ipv zat, had het een heel leuk plaatje kunnen worden. :)

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 16:54

Mooie fotos!
Wat voor camera heeft u ?
Wat een prachtige lach heeft het ''modelletje'' op foto 2 :j

Venix

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 22:48

De eerste 2 foto´s zijn heel mooi! De laatste paar van de baby vind ik echt niet mooi. De baby hangt zo raar in de tijl-teil, daar stoor ik me aan.. ;)