Commentaar en tips zijn zeer welkom.
De voorbereidingen
1.

2.

3.

4.

5.

In het stadhuis
6.

In de kerk
7.

8.

9.

10.

Het feest
11.

12.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Onscherp (bewegingsonscherpte) is niet altijd erg dus in dit geval. 
En succes!
goed dat je met anderen samen hebt gefotografeerd. Ik zie dat je wel oog voor detail hebt. Sfeer vind ik zelf ook belangrijker dan techniek, alhoewel het ook goed is om de technische kant goed te beheersen. Je belichting kan inderdaad beter, er zijn wat foto's die te donker of te licht zijn. Schiet je in RAW? Dan is het met bewerking nog wel wat consistenter te maken. De foto's mogen van mij sowieso wel wat 'frisser' ogen, wat je d.m.v. nabewerking goed kunt doen.Ookami schreef:@Kenyada: De feestfoto's vind ik juist leuk zo. Zoals in mijn vorige topics ook te zien is, heb ik een beetje een eigen stijl. Komt ook denk ik dankzij de fotoclub, waar een onscherpe foto niet per definitie als mislukt wordt gezien. Van het feest heb ik ook foto's die scherp zijn, dankzij de flits, maar daar zit helemaal geen sfeer meer in.
De laatste is daarom ook in mijn ogen goed gelukt
Foto 2 t/m 6 vind ik erg leuk, net als 8 t/m 12. Wel denk ik dat veel van je foto's erg gebaat zouden zijn bij wat nabewerking. 2 kan wat opgelicht en wat scherper, 3 wat scherper, 4 wat warmer, 6 wat opgelicht en wat scherper, 8 wat warmer, 9 en 10 ook opgelicht en wat scherper, 11 net wat lichter. Dan ziet zo'n serie er opeens al heel anders uit