leuke ideeën voor 'afscheidsshoot?'

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Inney

leuke ideeën voor 'afscheidsshoot?'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-11 15:01

Hallo!

Deze week hebben wij het nare nieuws te horen gekregen. Hessel heeft artrose in zijn knie, met botwoekering. Er is helemaal niks meer aan te doen. Dus is het niet eerlijk voor Hessel om hem te houden, omdat de pijn steeds erger gaat worden.
Hessel staat op een manege voor gehandicapten. Hij is een van de 9 paarden en pony's. Ik loop daar nu al bijna 7 jaar als vrijwilliger, en Hessel is er nu vijf jaar. Hij is best speciaal voor mij, omdat ik al zo ontzettend veel met hem gedaan heb, en nog meer van hem geleerd heb.
Ik vind het dus ontzettend moeilijk dat hij 'weg' gaat. Ik wil heel graag een mooie afscheidsshoot met hem houden. Ik heb een goede camera, dus dat is geen probleem. Maar orginele ideeën heb ik dus nog niet. Ik heb gisteren wel een boel foto's van hem geschoten, maar ik vind ze zo standaard, dus als mensen ideeën hebben, over hoe ik hem het mooist vast kan leggen, hoor ik het graag. Want ik ga hem ontzettend missen :j

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik vind het trouwens ook jammer dat zijn ogen zo donker blijven, want hij heeft een prachtige uitdrukking, en ontzettend lieve ogen. Heeft iemand tips hoe ik deze scherper kan krijgen?
Alvast bedankt!

Rennie89

Re: leuke ideeën voor 'afscheidsshoot?'

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 15:03

Hmmmmm ja wat mij altijd fantastisch lijkt voor een afscheidsshoot zijn foto's aan het strand ofzo :)

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-11 15:04

Helaas is dit niet mogelijk, teveel lopen is voor hem best pijnlijk, en als je in Twente woont is een strand erg ver weg haha.
Dus het liefst ideeën voor op het terrein zelf. Heel misschien kan hij mee richting bos, maar dan moet hij al wel weer een eindje lopen.
Ik heb dus 'beschikking over' een weiland, bak, en parkeerplaats met bosjes haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 15:06

is er niet een meertje in de buurt?
heb je beschikking over een trailer?

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 15:08

Ik zou echt een mooie omgeving opzoeken als een natuurgebied ofzo... dat levert echt de mooiste plaatjes op

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-11 15:09

Er is wel een klein meertje, maar daar kunnen we niet direct naast staan. Helaas geen beschikking over een trailer.
Toch maar eens vragen of hij dat uitstapje naar het bos, het tarweveld, het grasland nog eens mag maken. Want de foto's die ik tot nu toe heb zijn best standaard, vind ik zelf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 15:10

in avondlicht als de zon oranje achtig is, kan ook heel mooi zijn, gewoon in de wei

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-11 15:12

Ja, daar dacht ik zeker ook al aan, alleen schijnt de zon op het moment dat ik de camera mee heb niet :') dus geen gloed, maar dat ga ik zeker nog proberen.

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 15:19