[FOTO] Stef

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Rosie

[FOTO] Stef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-11 09:01

Afbeelding

De eerste keer dat ik iets op Bokt plaats :o mijn kat in de tuin gisteren. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden en of jullie nog tips hebben.. een ding wat ik zelf kan bedenken is het stukje vacht wat overbelicht is.. verder kom ik niet :') dus ben benieuwd.

Saskiaa_

Re: [FOTO] Stef

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 09:50

De vacht is inderdaad overbelicht.
Verder vind ik hem wat krap onderaan en had je de foto wat spannender kunnen maken door de kat uit het midden te plaatsen. Ik vind het niet echt een bijzondere foto. De bloemetjes vind ik ook eerder afbreuk doen aan de foto dan dat het er mooier van wordt.

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-11 16:25

Mooie foto!
Dat de vacht overbelicht is stoort mij niet zo, wel vind ik het jammer dat je niet iets meer van de kat ziet aan de onderkant. Ook is de achtergrond linksonder een beetje onduidelijk, wat is het precies? Met onduidelijk bedoel ik trouwens niet onscherp, ik bedoel meer dat het een beetje afleidt.
Ik vind het juist wel een sprekende foto, ik krijg er wel echt een gevoel bij :)

mandy_8

Re: [FOTO] Stef

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 19:04

inderdaad mooie foto, ik vind dat overbelichte deel niet storend, het heeft wel wat.
Het staat hierboven al in andere woorden, ik had hem meer onderaan ruimte gegeven.
Ik vind het een hele mooie foto!