Iemand ervaring met deze fototassen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

RianneH

Iemand ervaring met deze fototassen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-11 17:21

Gister een nieuwe lens gekregen voor mijn verjaardag en er natuurlijk super blij mee. Helaas past mijn camera en de 2 lenzen nu niet meer in mn compacte oude tas en is het tijd voor een nieuwe. Er werd mij een snuittas aangeraden, maar omdat ik die echt verschrikkelijk lelijk vind ben ik gisteravond nog wat wezen speuren.
Ik kwam twee tassen tegen die mij wel fijn leken, maar nu ben ik benieuwd of bokt ook ervaring met één van deze tassen heeft :)

Nr1:
Afbeelding
http://www.digicamshop.nl/product/90676 ... bruin.html

Nr2:
http://www.digicamshop.nl/product/59837 ... range.html

Iemand ervaring met een van deze? Of juist een totaal andere kandidaat in het hoofd?

Er moet een 350D in passen met 18-55 lens en 55-250 lens, graag ook mijn oplader en de kaartlezer. En vooral geschikt zijn voor de vakantie, want dan moet die natuurlijk iedere dag mee :)

zodiacje

Re: Iemand ervaring met deze fototassen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 17:26

ik heb die tweede, van Crumpler, maar dan in het rood.

grootste voordeel vindt ik dat ie er niet uit ziet als een camera tas vol dure spullen, wel zo veilig.

Ik kan je sowieso een tas met schouderband aanraden, dan kan je je tas makkelijk op je rug hangen zonder dat ie in de weg hangt maar je kan m ook makkelijk grijpen.

Al jouw spulletjes heb ik er ook in, past goed. Ben er zelf erg tevreden over :j

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 16:29

Ik heb de eerste.
Hij is ideaal! Je kan aan hem aan de zijkant nog openritsen, heb je een nog groter vak.
Ik heb deze ook inderdaad genomen, omdat ie er niet uit ziet als een camera tas.

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-11 01:28

Ik heb op mp de Crumpler kunnen vinden en direct gekocht :) Zeker voor deze prijs het proberen waard. Misschien dat ik voor de vakantie dan alsnog de bovenste neem, want die is toch wel erg praktisch :P