Ik heb echt alles geprobeerd en ook bokt al doorgespit maar ik kan niet vinden hoe het nou moet... Weet iemand het en zouden jullie het willen uitleggen?
dit vraag ik me ook al een tijdje af... ik volg even! ik krijg ava's alleen op bokt als ze niet te veel overgangen hebben en niet te veel verschillende fotos
Sodeletuut
Geplaatst: 16-04-11 09:53
Is hij al omgezet in een GIF? Dan kan je hem verkleinen via het programma: Photoscape. Gewoon gratis te downloaden. Daarna kan je hem uploaden bij http://www.tinypic.com en dan plak je de directe link in de onderste balk bij het ava verander schermpje.
kim345
Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-11 09:54
Nee het is nog geen GIF het is nu nog een .wma Hoe zet ik dit anders dan?
Dan moet je hem even uploaden op youtube. Dan ga je naar www.benderconverter.com en plak je het linkje daar. Dan klik je op GIF animation. Dan op Convert. En dan kan je de seconden kiezen (max 15) en dan download je de 100x100 versie. Die open je dan in Photoscape en dan kan je hem veranderen in 60x60. Dan kan je hem uploaden bij tinypic.
Ik wil het eventueel ook wel voor je doen hoor, als je hem op youtube upload en zegt welke seconden je wilt.