[FB] Paard en Honden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

S_en_Z

[FB] Paard en Honden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-11 17:39

Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 07-04-11 18:45, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [FK] verwijderd uit de titel, is niet nodig.

Alwiene

Re: [FK][FB] Paard en Honden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 17:54

Mist er nou een foto want ik kan je tweede commentaar regel niet zo goed plaatsen?

Foto 1 vind ik qua controst tussen paard en die mooie heldere lucht wel mooi, maar vind het paard niet erg voordelig uitkomen door de hoek waarin de foto genomen is en de uitsnijding. Ook komt het paard op mij wat onderbelicht over, wellicht doordat de heldere lucht zoveel licht gaf in verhouding met het donkerdere paard?

Foto 2 Sorry schattig hondje, maar als foto vind ik het niks. Pootje is afgehakt en er is qua compositie helemaal geen ruimte meer over rond je onderwerp. Ook hier vind ik door de hoek waarin de foto genomen is de hond helaas niet erg voordelig uitkomen. Ik vind het zo met de schaduwen wel leuk speels trouwens :)

Foto 3 vind ik een leuk fotomoment, leuk actieshot, maar helaas zoals je zelf al zegt is de achtergrond heel druk en leidt dus enorm de aandacht af. Ik ben bang dat je daar weinig meer aan kan doen ;)

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-11 18:01

Misschien.. of we hebben andere instellingen op ons beeldscherm.

De reden dat het paard donkere vlekken heeft is omdat er een struik rechts van haar stond, waardoor
het zonlicht naast de struik op haar billen viel. Hij leek mij juist wel mooi omdat de lucht vrij fel is en
anders het paard ook heel fel wordt. Maar hoezo vind je de hoek niet mooi? Voor de hals van het paard
die nu heel smal oogt? Ik vind veel van dit soort foto's juist een beetje te recht genomen. Het is iets anders /3

Bij de 2e foto vind ik het pootje inderdaad ook erg jammer. Misschien wat te beeldvullend inderdaad. Dankje!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 18:07

Zou kunnen, ben benieuwd hoe anderen de eerste foto ervaren. Ik begrijp dat de 'vlekken' door schaduwen komen, maar het hele paard is wat te grauw naar mijn smaak :) Ik vind inderdaad de hoek niet mooi omdat de hals nu heel lang en iel lijkt en beetje afgesneden wordt. Een keer wat anders is natuurlijk prima, haha en het blijft allemaal heel smaakgevoelig, ik zeg alleen wat ík ervan vind, de rest van de wereld kan hem wel prachtig vinden hoor :))

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-11 18:10

Geeft ook niet! Ik vraag om commentaar!