[FOTO] You start a revolution in me (zelfportret)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Fietspomp

[FOTO] You start a revolution in me (zelfportret)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-11 13:26

Afbeelding

:o.
Hij is al wat ouder, kwam hem tegen, heb hem eens nabewerkt en dit is het resultaat.
Ik plaats eigenlijk vrijwel nooit zelfportretjes op bokt (maar een keer gedaan). Meestal ben ik er toch net iets te onzeker voor omdat ik weet dat mensen hier best hard commentaar kunnen geven en ik daar niet zo goed tegen kan :'). Maar bij deze, brand los. :+

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 13:28

Hij is wat vaag, kon wel wat scherper maar waarom onzeker joh? Je bent heel mooi toch?! :D

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-11 13:33

Dat niet scherpe heb ik expres gedaan, de echte is wel haarscherp maar vond de 'old school' look wat mooier passen. Nu je het zegt valt me wel op dat mijn linker oog scherper is dan de rechter, denk dat er iets mis is gegaan in de nabewerking want dat was normaal even scherp :=.

Ik ben onzeker omdat ik vroeger onzeker 'gemaakt' ben :+.

Springruit06

Re: [FOTO] You start a revolution in me (zelfportret)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 13:35

Nou, jij hoeft zeker niet onzeker te zijn hor! :) Mooie meid hor!
Foto vind ik mooi. Over dat ene minder scherpe oog zeg je zelf ook al. Had hem misschien iets leuker gevonden als je je hoofd helemaal recht had gehouden. Maar aan de andere kant, dat is ook weer zo afgezaagd. :)

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 13:42

Ik stoor me echt aan het onscherpe, dus ben benieuwd naar het origineel. :j En er had misschien wat meer contrast in gekund, dat past ook wel bij jouw uitstraling op de foto.

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-11 14:52

vinurr: Bedankt :). Ja dat viel me net pas op, beetje jammer weer. :=
Een recht hoofd zie je inderdaad heel vaak.. Maar eigenlijk had ik daar nog niet eens over nagedacht.. Ik deed gewoon mijn hoofd scheef omdat mijn arm zwaar werd denk ik? *Was best zwaar om zolang met uitgestrekte arm mijn spiegelreflex vast te houden :')..

DaniBanani: Echt? Maar zo heel onscherp is hij toch ook weer niet? Hier is hij toch echt redelijk scherp, je ziet de details gewoon.. Behalve mijn rechteroog dan :+. Meer contrast is wel een goeie trouwens. Alhoewel ik niet van heel veel contrast houd, maar dat is persoonlijk. Kan het altijd even uit proberen. :j
Het origineel heb ik nu even niet bij de hand, die staat op een externe schijf en ik moet nu weg. Misschien dat ik hem vanavond of morgen even naar je stuur! :)

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 15:21

Je hebt gelijk dat-ie niet zo heel onscherp is hoor, maar 't is net dat rechteroog waar ik me echt aan stoor, omdat dat het eerste was waar ik naar keek toen ik 't topic opende. Dus voor mij viel het wel direct op, zeg maar.

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 17:57

Kan je het origineel laten zien? Want dit is echt zonde van de foto. Je staat er mooi op, maar hij is echt te onscherp voor mij om hem mooi te vinden en de uitgebeten plekken in je gezicht zijn ook niet zo mooi......

Amarach

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 18:10

Het gemis aan scherpte stoort mij ook enorm. Zou je het origineel eens willen posten?

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 18:29

Opzich niks mis aan :j. Maar wil ook graag het orgineel. Mis een beetje de schaduwen bij de neus :j.

Maar vind het erg interessant, wil zelf namelijk binnenkort ook een zelfportret maken.

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 08:54

Ik vind de foto juist wel mooi zo, door het formaat (groot) en omdat we via een scherm kijken zie je de foto echt van heel dichtbij, waardoor het natuurlijk opvalt dat de foto niet helemaal scherp is.

Maar inderdaad je bent een leuke meid niks om onzeker over te zijn! *\o/*