Ik ben een beginnend fotograaf en in het bezit van een Nikon D5000 met 18 - 55 en 55 - 300mm lens.

Commentaar is van harte welkom!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

SunnyJazz schreef:Jaa ik snap het. De omgeving was ook niet super. En ik was alleen dus er waren weinig momenten waarop mijn pony leuk keek. Ik had niet iemand om mijn pony af te leiden. Ik hoop binnenkort foto's te maken met behulp van iemand anders op een mooie plek en dan heb ik meer tijd om dingen uit te proberen dan dat ik nu had.

Wel fotografeerde ik op dat moment met verschillende standen die er al op zitten omdat ik niet in een half uur tijd zonder begeleiding vanalles uit kan proberen. Zaterdag heb ik een fotoshoot en dan kan ik vanalles uit gaan proberen omdat we alle tijd hebben en ik de pony niet zelf in een leuke houding moet zetten terwijl ik ook nog aan het fotograferen ben. Dat was toen het probleem
Ik ben nog heel erg aan het uitvogelen wat er allemaal op mijn camera zit. Zo ontdekte ik een paar dagen geleden een knop waarmee je heel snel achter elkaar foto's kan maken. En een knop die te maken heeft met het scherp stellen.
Nu nog hopen dat de zon vandaag gaat schijnen