Deze foto's zijn net al eerder gepost door het model op de foto's. Hier kwam commentaar op dat de foto's niet gepost mogen worden, tenzij jij de foto's gemaakt hebt. Vandaar dat ik dit topic open, en kan er op die andere een slotje!
De fotoshoot is ontstaan doordat ik een opdracht kreeg op school. Bij deze opdracht moesten wij een eerbetoon maken aan een groot kunstenaar. Hiervoor koos ik Mondriaan. Mijn zijn abstrate kunst inpsireert hij mij, door de waarheid en werkelijke gevoelens te verstoppen achter een abstract beeld. Mijn idee was nu om deze gevoelens naar voren te laten komen, en zijn werk weer tot leven te laten brengen, door middel van bodypaint.
Het schilderij is niet exact hetzelfde overgenomen, maar in de stijl en kleuren van. Het is gebleven bij enkel portretfotografie, omdat het schilderij wat ik heb gebruikt als inspiratiebron, vierkant is.
Ik heb enkel mijn Canon EOS 1000D met 50mm/f1.8II Objectief gebruikt. Geen externe flitsers of iets dergelijks.
De visagie heb ik ook zelf gedaan! Dit kostte mij in totaal 2 uur ( een een paar minuutjes ).
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

Ik hoop dat jullie de foto's mooi vinden!
Het was mijn eerste echte fotoshoot met een menselijk model, en sinds dit ook haar eerste fotoshoot was, vind ik dat ze het top heeft gedaan!
Het model in de foto's zit ook op bokt.
memberlist.php?mode=viewprofile&u=178889
Naam van het model: Daniëlle, en tevens mijn beste vriendin!
Ze heeft alleen een beetje droge lippen? Of lijkt dat zo? 
)
Frozenstar dat had ik nog nooit gezien! Heel gaaf