[FOTO] Little boy

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

pinkie87

[FOTO] Little boy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-11 21:50

Zal weer eens iets laten zien.
heb heel toevallig een modelletje die zo graag op de foto wilde en daarbij ook zo druk werd.
maar vind dat ik het leuk heb opgelost.
inverband de omgeving waar ik was er was veel ehh... troep...
dus het was erg lastig om goede composities te zoeken zo dat het toch een leuke aansprekende foto zou worden.
maar ik ben er wel te vrede mee.

hier heb je er 3

1. wat kapotte raampjes voor nut kunnen hebben
Afbeelding

2. hier heb ik maar gebruik gemaakt van de troep dat er stond (al zijn stenen op zich geen troep maar stond wel in de weg)
Afbeelding

3. dit vind ik de leukste ook al staat dat stomme ding er achter een andere compositie was gewoon echt niet mogelijk.
Afbeelding

owjah laat ze alsjeblieft gewoon hier staan. en heb toestemming om ze hier te mogen plaatsen

en wat ik ook nog even kwijt moet hij had net in de mestbult lopen hollen en rollen :')

ThreeFingers

Re: [FOTO] Little boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 09:55

Dat het model wat vuil is hier en daar, past juist goed bij de omgeving, vooral op de eerste foto.

De laatste foto vind ik het leukst, inderdaad wat je zelf al aangeeft is de achtergrond niet bepaald mooi.

Wat misschien ook leuker was geweest als de jongen andere kleding aan had gehad passend bij te tijd van de auto....

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-11 17:46

Jah kreeg achteraf te horen dat ie een leren jack had. maar jah dat was achter af en ga niet zo maar even hem omkleden

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 21:14

hahah leuke foto's, hij staat er lekker stoer bij!

De eerste foto had en leukere compositie kunnen hebben. nu zijn jonge en raam erg in het midden geplaatst.
tweede vind ik erg leuk, en ook de derde! alleen jammer idd van die plastic jas.

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-11 21:47

Jah ga in april weer die kant op hopen op mooi weer ;) dan kan ik hem weer op de foto zetten.
hij vroeg er ook zelf om of ik me camera de volgende keer weer mee nam :) toch wel lief.

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 18:14

haha die laatste is leuk! staat ie echt als kijk mij nou!