Vorige week deze twee foto's gemaakt.. Ben benieuwd wat jullie er van vinden, ik vind vooral de foto van het konijn fijn om naar te kijken. Kritiek graag opbouwend en vriendelijk. Gemaakt met een CanonEOS1000D Met standaard lensje.
tjah.. wat vind je er zelf van. ze zijn flets omdat je tegen de zon in gefotografeerd heb dat is opzich niet erg als je dat keer doet. maar dan moet je wel een sterkere compositie hebben. der zit ruis in mist wat onderdelen van het konijn als je bij die kant aan de andere kant die legen ruimte had was ie aansprekender geweest omdat je dan ziet waar de kat daar kijkt.
en daarbij wordt er maar zelfde binnen het uur gereageerd dus je moet rustig wachten
Wat bedoel je met flets? Het was voor mij een uitprobeersel om eens tegen de zon in te fotograferen. Er zit inderdaad ruis overheen maar dat komt door het uploaden, op mijn computer zijn ze wel scherp. De compositie van de kat ben ik het mee eens, daar had links inderdaad meer ruimte gemogen.
Nee sorry, ik zie het mooie er niet aan af. De kleuren zijn grijs, en de composities niet mooi. Wat voegt het tegen de zon in fotograferen toe op deze foto's?
Dat is dan persoonlijk aangezien ik dit wel een hele mooie stijl vind. Waarom? Omdat het eens wat anders is dan dat standaard met de zon in de rug fotograferen.
Waar moet ik serieus op ingaan dan? Want je geeft ook geen concrete tips.
Anoniem
Geplaatst: 14-03-11 19:09
Betere kleuren, interessantere composities en betere belichting? Ik zie echt de toegevoedge waarde niet van het tegenlicht. Imo kan het heel mooi zijn als je een mysterieuze of romantische sfeer wilt scheppen, maar daar lenen je onderwerpen zich niet voor. Vandaar dat ik op zoek ben naar wat je precies hebt willen laten zien of beleven. Zonder dat te weten zijn er weinig nuttige tips te geven, omdat deze foto's nu imo stomweg niet gelukt zijn.