Geschoten met een Nikon D90, 18-200 lens.

De kwaliteit is door het uploaden erg achteruit gegaan, excuses daarvoor (korrelige kwaliteit).
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Maar ik zal eens doorzoeken.

maaikemuis schreef:De kwaliteit is door het uploaden erg achteruit gegaan, excuses daarvoor (korrelige kwaliteit).
maaikemuis schreef:Helaas, het komt door het uploaden. In de originele bestanden is het niet terug te vinden. Het is een bekend probleem voor mij. Het is een combinatie van het omzetten van de bestanden naar GIF formaat en het uploaden in photobucket. De JPEG bestanden hebben deze kenmerken gelukkig niet.
Dankjewel voor het compliment.
Killyenn schreef:maaikemuis schreef:Helaas, het komt door het uploaden. In de originele bestanden is het niet terug te vinden. Het is een bekend probleem voor mij. Het is een combinatie van het omzetten van de bestanden naar GIF formaat en het uploaden in photobucket. De JPEG bestanden hebben deze kenmerken gelukkig niet.
Dankjewel voor het compliment.
Ah, kijk daar kan het wel aan liggen, het omzetten naar .gif is inderdaad absoluut niet goed voor je foto's, en daarnaast ook totaal onnodig. Waarom niet uploaden als .jpeg, of beter nog als .png? Photobucket ondersteunt die beide, .gif is in principe alleen nodig bij animaties.
Overigens is photobucket verder een prima uploadsite, behoudt mooi de kwaliteit