[FOTO] Bowie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Channiiiej

[FOTO] Bowie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-11 15:59

Vanmiddag tijdens een wandeling met mijn hondje heb ik een foto geschoten die ik wel aardig geworden vind!
Ik zie er zelf wel wat verbeterpuntjes aan (zoals minder centrale compositie, iets meer ruimte boven de hond), maar ik was eigenlijk wel blij met deze foto, omdat mijn (jonge) hond totaal niet stil wilde zitten :+

Ik ben nog niet erg lang bezig met fotografie en heb dus nog erg veel te leren :j
Ook heb ik helaas (nog) geen super camera. Wil hier wel voor gaan sparen :D
Nu dan de foto:

Afbeelding

Bloem24

Re: [FOTO] Bowie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 16:31

Grappige foto Chantal!

Het lijkt alleen alsof de foto een beetje onscherp is, als je goed kijkt naar de halsband en de dingentjes cie eraan hangen zie je dat die erg wazig zijn.
Dit kan ook komen omdat je foto misschien iets te overbelicht is, ik weet niet op welk punt je stond?

Probeer met je rug in de zon te gaan staan, het lijkt nu alsof je een beetje aan de zijkant stond.

Wat ik persoonlijk zelf altijd erg leuk vind is als de honden naar mijn lens kijken, meestal neem ik een koekje mee waardoor ik hun aandacht heb.

Ga door met oefenen, blijf klikken en dan komt het vast goed! Ik zag laatst op hyves ook andere leuke foto's van Bowie voorbij komen!

Als je nou meer wilt oefenen mag je ook altijd mijn honden gebruiken en ik wil je ook altijd tips geven, weet niet met welke camera je fotografeert?