haha, nou gewoon zo'n soort foto maken, wat verbaasd en wat geschrokken kijken , zo iets dus met grote ogen opzetten
Dominique_96
Geplaatst: 19-02-11 21:48
Je straalt naar mijn idee nu niet geschrokken/verbaasdheid uit, dat had denk ik nog wat meer gekund. Verder heb ik er niet zo veel verstand van, maar foto is mooi scherp. Mooie ogen heb je overigens!
edit: even toevoeging op blik. Als ik je titel zie 'What!?' denk ik meer aan zoiets: Dat zie ik er nu nog niet helemaal in terug
zet je camera volgende keer ergens op en ga werken met de timer dan heb je dat niet met je hand. verder tjah hij is mooi scherp maar krijg niet dat gevoel wat jij wilde delen.
Ik vind het wel een geslaagde foto hoor !:) Mooi scherpgesteld mooie compositie! Ga zo door
JuliaMaria
Geplaatst: 05-03-11 16:39
Ik zie eigenlijk alleen iemand die grote ogen op zet, dat staat niet gelijk aan een geschrokken blik. Probeer je wat meer in te leven in de emotie die je wilt uitbeelden, dan kun je het geacteerde er een beetje vanaf krijgen en wordt de foto puurder.
Verder vind ik hem wat te donker, donkere achtergrond is leuk maar dan vind ik persoonlijk het contrast met licht erg prettig. Scherpstelling is erg goed
Ik zie geen geschrokken en of verbaasde blik. Jouw ogen vind ik eerder storend in dit beeld dan dat ze tot hun recht komen. Zoals Pinky87 zegt, volgende keer zou ik 'm ook ergens neerzetten en op de timer zetten. Even wat meer zoomen en je in leven in je emotie, ik denk dat je dan al een heel ander beeld krijgt. Misschien nog even omzetten in zwart/wit voor een sterker beeld.