Website

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

leey

Website

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-11 18:20

hallo bokkers :)

ik weet niet of deze Topic goed staat

alles is in over leg gedaan.

ik en een goede vriend kwamen op het idee om samen te gaan werken wij zijn alle bij veel bezig met dingen zoals ontwerpen, website's bouwen, ect.
nou is hij meer van het bouwen en ik van het ontwerpen en als het nodig is de foto`s te maken.

wij zijn samen daarin erg serieus en we dachten waarom combineren wij het niet eens samen en kijken of er veel vraag naar is.

de website die we tot nu toe hebben gamaakt is ----> http://www.k-fotografie.nl/index.html

maar op zijn site is er meer te vinden

de sites die hij ( Mark ) heeft gemaakt staan hier ----> http://www.markhuitema.nl/index.php
wij staan klaar voor jullie om te helpen aan een mooie site voor jou :)

M.v.g Kimberley & mark

LisaDijk

Re: Website

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 19:34

Waarom staat dit bij fotokunst als ik vragen mag? wil je kritiek op de websites of wil je alleen maar proberen je spul te verkopen? want dan staat dit topic verkeerd.

leey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-11 20:07

dat schrijf ik toch er ook boven dat ik niet weet waar ik dit neer moet zetten ? daarom dacht ik ik zet het hier neer zo dat iemand mij kan helpen om hem ergen op een goede plek te zetten.

wij willen allleen maar mensen hebben die een site willen ;)
Laatst bijgewerkt door leey op 15-02-11 20:10, in het totaal 1 keer bewerkt

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 20:09

nee, maar dan hoort het niet bij fotokunst, want daar krijg je commentaar op je dingen en is het niet de bedoeling dat je producten verkoopt. Dan hoort het dus bij EA-comm. Heb geTEMT

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 20:10

- Als je graag websites wil maken voor andere mensen moet je een advertentie plaatsen bij EA
- Als je graag feedback wil op websites die je zelf hebt gemaakt kan dat bij UK
- Als je graag feedback wil op je foto's kun je die op FK plaatsen, maar dan moet je ze wel direct zichtbaar in je post plaatsen :)

LisaDijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 20:11

Je zegt dat alles in overleg gedaan is? dus ik ging ervan uit dat je met een mod bedoelde :+ snapte het niet helemaal, maar een topic als dit hoort hier: [EA-CO] Commercieel
en een tip: let op je taalfouten want er zitten er een heleboel in.

leey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-11 20:12

okeej dankje wel :)

ik verkoop toch niks ? ik bied alleen iets aan net zo als vele mensen in hun onder schrift iets hebben staan met wat te maaken heeft met verkoop ? ik ben niet bekent met bokt alleen met deze pagina en in the picture

leey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-11 20:12

ahah neej ik bedoelde met mark haha :P

leey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-11 20:14

nousk okej dankej wel :) dan zal ik dat even onthouden ^^

onderaan mijn naam staat iets :) Lisa :) ik let er all heel erg sterk op

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 20:38

Woordblind zijn is natuurlijk geen excuus voor het maken van taalvouten op je eigen website. Juist op een website is het heel belangrijk dat er geen slordige foutjes in je teksten zitten. Als je dan van jezelf weet dat je daar niet zo goed in bent, is het verstandig om daar iemand voor om hulp te vragen ;)

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 22:35

Nouks schreef:
- Als je graag websites wil maken voor andere mensen moet je een advertentie plaatsen bij EA
- Als je graag feedback wil op websites die je zelf hebt gemaakt kan dat bij UK
- Als je graag feedback wil op je foto's kun je die op FK plaatsen, maar dan moet je ze wel direct zichtbaar in je post plaatsen :)

Nouks geeft al goed aan waar je de diverse topics kunt plaatsen. Hou er wel rekening mee dat je geen advertenties voor derden mag plaatsen.
Hier een slotje.