[FOTO]Lisette

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

shanine

[FOTO]Lisette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-11 21:31

Hoi hoi,
helaas heb ik zelf nog geen studio dus ja moest het buiten en op haar kamer heel creatief:P !
het is een vriendin van me en vond het leuk om een keer als model te staan.
ben benieuwd wat jullie er van vinden...
brand los!
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

alle foto`s staan onder copyright en mogen niet gebruikt worden en of bewerkt zonder toestemming!!
Laatst bijgewerkt door Fnanne op 07-02-11 22:10, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [TAG] correct in de titel gezet.

leey

Re: [FOTO]Lisette

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 23:06

hoii ^^

ik vind de foto `s wel leuk de bovenste 2 vind ik erg leuk en de middelste van beneeden meschien had je bij foto 2 van boven ietsjes meer aan de bewerking kunnen doen daar bedoel ik mee The Colours ^^

en vind van de laaste zo jammer dat haar make up zo goed te zien is daar bedoel ik mee de Rouge is niet mooi uit gestreeken ^^ als je begrijpt wat ik daar mee bedoel en in photoshop kun je dat erg mooi weg werken dan heb ej een hele mooie close up van het hoofd ^^ vind ik self hihi

Greezzz Leey ^^ :)

Amarach

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 08:51

In de basis zijn het goede foto, alleen zijn ze wat donker. Heb je ze ook in RAW geschoten? Daar kun je dan nog veel mee doen. In Photoshop zijn ze zeker nog mooier te maken. Ik wil het wel proberen voor je. Als je even een linkje met het originele formaat kunt plaatsen.

Jettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 14:05

Ze zijn inderdaad erg donker, volgens mij is er in PS wel wat meer van te maken als je in RAW hebt geschoten idd :)
Verder prima foto's, weinig op aan te merken. De make-up vind ik wel te vlekkerig en te heftig, niet echt passend bij de verder redelijk 'naturel' foto's.

Een simpele tip: een reflectieschermpje kan helpen om op een natuurlijke manier wat meer licht in de ogen te krijgen :)

shanine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-11 11:32

hoihoi bedankt voor de reactie`s ! ik vind het zelf juist mooi wat donkerder :-D haha maar snap idd wat jullie bedoelen. ik heb ze in raw geschoten dus ik kan er idd het 1 en ander aan bewerken:D bedankt voor de reactie`s!

rhanasasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 17:38

Mooi! Maar het stoort me dat de muur bij de 4e en 5e foto wazig is aan onze kant...