Ik vind alleen die eerste in de stoel leuk, maar ze zijn allemaal best wel slecht belicht. Bij die staande is bijv haar ene arm óverbelicht en de ander onderbelicht. Verder vind ik ze niet echt interessant, alleen de ene in de stoel heeft wat
leey
Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-11 22:05
Voor de mensen die het willen zeggen ik weet het van de spelling ik zie inderdaat dat de H mist sorry daar voor
_l_amanda_l_
Geplaatst: 05-02-11 22:11
ohja, viel me niet eens op Maar vind 1, 4 en 6 een mooi setje, de andere voegen niet echt veel toe (en vind ze minder "professioneel" overkomen) De laatste is echt mooi! Hele aparte compositie, houd mn blik echt vast En wou nog even roepen dat het hele "p(h)otography" woord eigelijk er wel af mag, staat toch ook al in je copyright? 'k Vind het wat schreeuwerig en het leidt af van de foto's...
My_Little_P
Geplaatst: 05-02-11 22:30
Ik vind de 3e foto (die van bovenaf genomen in z-w) érg mooi! Was misschien ook leuk geweest als ze ietsje naar boven had gekeken dat je net een btje van haar gezicht had gezien
Ik vind de derde foto erg leuk. De rest vind ik niet mooi, de belichting stoort mij enorm. De zeer grove taalfout in je copyright vind ik erg klungelig overkomen.