[FOTO] Mariët

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Jettie

[FOTO] Mariët

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-11 14:20

Een bekend gezicht op bokt inmiddels :D

Eens wat anders dan wat ik normaal doe: vrij donkere foto's en in de studio geschoten. Ben benieuwd wat jullie er van vinden!

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

Faux

Re: [FOTO] Mariët

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 15:35

Hahaha there I am! ^^ Ik vind ze mooi Jet, as you know. Die ene die je er dan net NIET bij hebt gezet vind ik ook onwijs gaaf, maar een goeie keuze om die eruit te laten. Pas niet echt bij de rest. :)

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 16:40

Die eerste en de derde die vind ik echt geweldig!
2 trekt me niet echt meer doordat je het gezicht niet ziet en wel een puntje van een neus.
De laatste straalt ook veel kracht uit!
Toch een fijne serrie
Mooie fijne kleuren en mooi model :)

Liselot

Re: [FOTO] Mariët

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 23:48

foto 1: fijn licht. had iets scherper op de ogen mogen zijn, maar dat kan ook komen door verkleinen e.d. wel zonde van de afgeknipte hand.

foto 2: opzich heel gaaf plaatje, al doet het doek bij mij nogal rommelig aan. Denk dat je met een andere stof een heel ander (en imo mooier) beeld had kunnen maken

foto 3: Erg mooie blik van Mariët, heel kwetsbaar en kan het bijna voelen. Wel ook hier het puntje van de doek, doet imo afbreuk aan een hele goede foto

foto 4: Fijne krachtige foto :) als ik héél muggezifterig moet zijn zou ik zeggen dat er ietsje meer diepte in het gezicht mag, maar dat is verwaarloosbaar.