Fotoshoot - ideëen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Lara

Fotoshoot - ideëen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-11 16:11

Hoi allemaal,
Ik weet niet zeker of dit hier goed staat..
Ik ben druk bezig met fotografie en wil graag meer ervaring opdoen, heb 2 superlieve modellen geregeld om volgende week zondag naar t duin/bos te gaan om te gaan shootten..
Alleen ik vind het moeilijk om een echt leuk, en persoonlijk thema te kiezen..
Dus heeft er iemand leuke iedeëen of misschien foto's waar ik inspiratie kan opdoen? Heb geprobeerd te googlen maar komt niet veel uit..?

Ik hoop dat er enthausiaste bokkers zijn die mij willen helpen?

Groetjes Lara

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 17:15

Praat eens met je modellen, of zij zelf leuke ideeën hebben. Waar voelen ze zich prettig bij, wat lijkt hen leuk om een keer te doen en wat willen ze absoluut niet?
Snuffel ook eens rond op http://www.deviantart.com , daar zitten zoveel mensen met creatieve ideeën dat je vast wel ergens wat inspiratie kan opdoen :)

Lara

Re: Fotoshoot - ideëen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-11 13:53

dankjewel..
Verder niemand??

Eline

Re: Fotoshoot - ideëen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 21:45

Je vraag is zo persoonlijk, dat ik me kan voorstellen dat het lastig is om antwoord te geven. Als je echt een persoonlijk thema wilt hebben, ben je toch echt de enige die dat kan kiezen ;) Als je inspiratie op wilt doen is de site die Yasmine al noemt gewoon een hele goede.

Een andere site waarop je heel veel fotograven kan vinden is www.flickr.com Als je daar zoekt op bijvoorbeeld 'model dune' vind je al snel heel veel verschillende dingen waar vast ook wat tussenzit wat jou aan het 'doordenken' zet. Als je een beetje varieert in zoektermen (dus model dreamy / model forest / girl fashion forest / etc etc etc ) kan je echt een schat aan voorbeelden vinden.