[FOTO] joas portret/fashion

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

_Charlotte_

[FOTO] joas portret/fashion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-11 18:58

vandaag geoefend op mijn broertje..
graag tips en commentaar

helaas heb ik nog geen photoshop dus er is niet veel bewerkt aan de foto's
reden zwart wit is omdat ik dit zelf persoonlijk mooier vind, zeker met dit winterse weer.
het zijn een aantal foto's aangezien ik niet kon kiezen. graag wil ik een tweeluik maken van twee foto's, ik heb al wat geprobeerd maar flickr kan het helaas niet uploaden.
ik heb soms nog moeite met het scherpstellen, maar het gaat steeds beter =)

1:
Afbeelding

2:
Afbeelding

3:
Afbeelding

4:
Afbeelding

5:
Afbeelding

6:
Afbeelding

het is met toch gelukt, voegt het wat toe of niet?
Afbeelding

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 20:30

Mooi broertje heb je! Ik vind de eerste twee foto's qua sfeer mooi: vooral de eerste trekt echt de aandacht. De tweede is mooi maar zeer jammer dat het mutsje er net afvalt! Wel een mooie houding, deze vind ik op het mutsje na het beste. De foto's daarna hebben iets te veel 'H&M' gehalte. Op de vijfde valt het jasje voor z'n gezicht, dat stoort wat.

Een tweeluik vind ik zelf vaak erg mooi, maar dan wel met een mooie rand erbij de de twee foto's ook enigzins scheidt, dit ziet er meer uit alsof ze zo bij elkaar geplakt zijn. Verder zou ik liever 1&4 samen zien, die spreken mij samen meer aan :)

Het zwart wit vind ik erg mooi (daar hou ik persoonlijk ook erg fijn). Bij de nabewerking zou je ze wellicht nog iets op kunnen lichten. (niet te veel, dan vallen de grijstonen weg :))

Xeen

Re: [FOTO] joas portret/fashion

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 12:38

Ja mooi!
welk erg Z/W :oo

iets meer contrast misschien

_Charlotte_

Re: [FOTO] joas portret/fashion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-11 15:29

dankjulliewel
zit nu op de pc van mijn moeder en het beeld is hier een stuk lichter en zie idd dat er wat meer contrast in mag en soms wat lichter
bedankt =)