). Dan maar een topic met even drie foto'tjes van het prachtige Schotland 
1.

Lochranza Castle, of Isle of Arran. Ik kwam na een hele dag op en neer reizen op het eiland nog net op tijd terug bij het hostel aan om dit nog te zien in het namiddag-zonnetje.
(Openbaar vervoer op zo'n eiland is goed passen en meten, want slechts 1x per 2 uur gaat er een bus op en neer van het dorpje waar ik zat naar de dichtbijzijnde supermarkt- aan de andere kant van het eiland
).2.

Glencoe in de herfst. Tijdens mijn stage in Quarter, een ieniminie-dorpje onder Glasgow, hebben de lieve mensen van Ross Dhu Equestrian (http://www.scottishhorsehelp.co.uk/) me een dagje mee uit genomen richting Loch Lomond en Glencoe om foto's te maken. Helaas was het echt baggerweer, maar dan nog.. Glencoe is ruig, ruw en nouja, prachtig!
3.

En in oktober zijn er herten op Isle of Arran, in het dorp, op de weg, overal. Een heleboel herten. En ze maken vooral een heleboel herrie savonds
Helaas is deze foto ook al rond zonsondergang gemaakt, dus ik heb met flink hoge ISO moeten werken om het nog wat op de foto te krijgen, vandaar de ruis.Tips / commentaar is welkom, probeer het wel opbouwend te houden, het liefst dingen waar ik ook echt wat mee kan voor de volgende keer Schotland