[FOTO]vioolmeisje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

pinkie87

[FOTO]vioolmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-11 23:14

Hier bij weer een keer foto`s van mijn.
heb dit keer voor het eerst in RAW geschoten. hier mee ging een wereld voor me open!
Ik heb bij mijn foto`s 1 en de zelfde bewerking gekozen.
Verder heb ik het model zo gehouden hoe ze zelf is.
weet wel voor de volgende keer dat ik eerst model zoek dan de jurk.

hier de foto`s

Hier een los kom foto. ik vind hem erg mooi. je zit wel wat spanning in haar handen. maar deze foto`s zijn maandag genomen dus was het koud
Afbeelding

Hier hebben we haar viool er bij gepakt. ze kijkt wat nors maar dit is omdat ze in het spel zit. heb haar gewoon laten spelen. en wilde het ook zo houden
Afbeelding

Maar wilde haar ook gewoon lachend hebben
Afbeelding

Hier weer even een gewone staan foto
Afbeelding

Hier met haar viool heb dat plukje riet er bij gelaten vond dat dat de foto wat speels en af maakt. daarbij vind ik het wel jammer dat de viool wat te vlak light
Afbeelding

Er moet wat lolligheid in de shoot komen vond ik
Afbeelding

Met deze foto weet ik het gewoon helemaal niet daarom zet ik hem er toch bij
Afbeelding

vind dit qua lucht een sterke foto ook qua compositie ook wel. jammer alleen dat ik niet precies wat ik aan moest met haar rechter arm
Afbeelding

Hoop dat jullie genoten hebben en hoop dat ik zinnige reacties krijg.
En tips natuurlijk wat modelfotografie vind ik maar moeilijk

ThreeFingers

Re: [FOTO]vioolmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 09:50

Op zich zijn de foto`s wel leuk, en het idee ook, ook de kleding, maar nu komt het, persoonlijk vind ik dat het kapsel en de bril van het model niet bij de stijl passen.

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 11:34

Ik vind ze een beetje gewoon. Opzich leuk inderdaad.
Maar ze hebben hét niet. En dat is mijn persoonlijke smaak

je laat wel t model erg natuurlijk overkomen!

AnnetjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 14:06

Ik vind het geheel allemaal niet bij elkaar passen. Als ik het model wegdenk zie ik mooie dromerige natuurbeelden met zachte kleuren. Het model stoort mij daarin met dat scherp afstekende jurkje.
Waarom heb je voor deze kleding gekozen? Je hebt alles heel erg zacht en liefig, ook haar haren en gezicht zijn erg puur en niet teveel 'opgemaakt' en dan BAM opeens die gitzwarte jurk met veters en nog iets knalrose ook nog. Het had beter gepast als ze een lange jurk aan had gehad in een pasteltint, passend bij de kleuren om haar heen en passend bij de sfeer van de foto.

Nog even over de laatste foto. Je zegt niet te weten wat je met haar rechterarm moest, maar haar linker ligt zo heel erg onnatuurlijk. Net of hij erop geplakt is. Doordat ze die arm zo strak tegen zich aanhoudt krijg je een rare houdplooi van haar borst. Het was natuurlijker en mooier geweest als ze de arm gewoon had laten hangen, of zelfs wat achter haar gehouden had.

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 14:12

Ben het helemaal eens met annetje, foto 2 en 5 vind ik het beste uit komen.
jurkje vind ik ook echt niet passen in de sfeer. miss kun je bij foto 2 de blokjes nog weg shoppen?

edith: en ik zou ook het schouderbandje bij foto 2 even weg halen :)

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 15:30

Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden, opzich is het idee leuk. Maar er is iets waardoor het er niet mooi uitkomt, en dat kan ik zelf ook niet goed plaatsen ;)

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-11 17:53

het was eigelijk zo gekomen dat zij deze jurk voor het EFF gebruikt. en dus net nieuw had. en dat ik niet iemand kon vinden met een langere jurk :)
daarbij was dit de beste keuze om heen te gaan.. ow en ze ken niet tegen make-up ;) anders was me veel meer opgemaakt geweest. maar ga er wel aan werken ;) heb weer tips voor de volgende keer

AnnetjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 19:39

Als je dan persé met deze jurk zou willen werken, dan denk ik dat je de jurk door had moeten werken in het hele model. Dat ze niet tegen make-up kan zegt niet dat ze niet een lange zwarte jas aankan, een zwart hoedje op haar hoofd kan zetten of iets anders erbij aan kan doen om het af te maken.
Dan had ik zelf ook de achtergrond wat duisterder gekozen (zoals eerste foto) Meer met bomen erbij, of juist een grauwe zeelijn op de achtergrond.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 20:17

Xeen schreef:
Ik vind ze een beetje gewoon. Opzich leuk inderdaad.
Maar ze hebben hét niet. En dat is mijn persoonlijke smaak

je laat wel t model erg natuurlijk overkomen!

Sluit het me hier wel bij aan.

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-11 21:53

jah maar dan moet je wel over die spullen bezitten...
maar snap het wel :)