[FOTO] Snow Dog.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

LisaLuna

[FOTO] Snow Dog.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-11 00:58

Hoi hoi,

Ik vroeg me af wat jullie van de volgende foto vinden!
Gemaakt met Canon Eos 350D.

Afbeelding

_Roosmarijn_

Re: [FOTO] Snow Dog.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 13:17

Dat draad (?) vind ik erg storend. Verder vind ik het geen wat je door het hek heen ziet een beetje storend. Compositie is ook niet heel interessant. En jammer dat de hond zo donker is. Probeer wat te spelen met de nabewerking (belichting, contrast en wat croppen). Verder wel een leuk idee. :j

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 18:21

niet mooi.
de foto is te donker, wat roosmarijn al zegt dat draad is erg storend daarbij vind ik de compositie ook niet helemaal lekker

Many

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 18:58

Hij is het niet voor mij, sorry Lies! De draad is inderdaad storend en de hond is wat te donker. Volgens mij ging je het je om de hond, ook gezien de titel van je foto, maar alle dingen om hem heen leiden nogal af van je onderwerp. Probeer je de volgende keer meer bewust te zijn van storende elementen en zorg dat je onderwerp echt de aandacht trekt. Een zwarte hond in de sneeuw fotograferen is trouwens heel lastig qua belichting, omdat je al snel óf de sneeuw overbelicht, óf de hond onderbelicht krijgt. Dus je hebt het jezelf niet gemakkelijk gemaakt :D Verder vooral gewoon blijven dooroefenen!