Foto 1 vind ik erg mooi Je blijft er naar kijken, echt iets voor aan de wand
Solleke_Noah
Geplaatst: 02-01-11 21:07
Ik vind de eerste echt iets speciaal hebben, je blijft er idd naar kijken
shirleyp
Blogger
Geplaatst: 02-01-11 21:07
Heb ook geen fotoverstand, maar ik vind die eerste erg mooi! Kan zo in een reclamecampagne voor een zorgverkering ofzo. Veel verschillende mensen, mooie compositie! Nr. 3 vind ik ook mooi, vooral die vlammen linksbovenin. Die twee daaronder zijn minder bijzonder.
de 1ste foto vind ik ook erg geslaagd en kan er niks over zeggen eigenlijk want hij is goed , kwestie van smaak denk ik
De ''vuurfoto's'' vind ik ook stuk voor stuk geslaagd , nr4 vooral De laatste vind ik net iets te krap Toch had ik de 4de graag willen zien rechtsonderin zodat de vlammen konden uitlopen naar boven als je een beetje snap wat ik bedoel
Het is erg leuk om zulke positieve reactie's te zien! Ik snap wat je bedoelt Sur cr Cheese dankje voor je commentaar, ik zal het de volgende keer proberen!
Foto 3 vind ik erg mooi, die houd echt mijn blik vast
Cassidy
Geplaatst: 06-01-11 22:22
Ik snap de titel van dit topic niet helemaal. Zijn de vuren op het strand aangestoken? En waaruit kan ik opmaken dat dit zo is? De eerste en laatste foto's hebben in mijn ogen niets met elkaar te maken... De titel is dan ook heel misleidend.
Lennek
Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-11 14:16
Bedankt voor julie reactie's! Cassidy oke, ik bedoel met de titel vuur en de zee ik dacht dat dat duidelijk zou zijn, aan de andere kant snap ik wat je bedoelt maar hoe had ik de titel beter kunnen formuleren volgens jou?