[FOTO]Winterpret

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Gianti

[FOTO]Winterpret

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-10 10:59

Er lag sneeuw, er stonden een pony te dollen in de sneeuw en ik had een camera. wat doe je dan... Idd je gaa foto's maken

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

wat vinden jullie ervan??? geen is bewerkt, ze komen zo van de camera af.
Hebben jullie wat tips om ze te verbeteren?
Laatst bijgewerkt door Gianti op 27-12-10 11:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Naborah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 11:07

Wat een onwijs gave pony :oo

De eerste vind ik zelf qua kleuren wel fijn. Maar net als de tweede foto, is het hek op de achtergrond erg jammer. Op de tweede foto lijkt ( door de hoek ) het linker voorbeen wat kort/in rare hoek.
De laatste vind ik minder. Het zwarte is ook echt zwart, waardoor veel details in mijn ogen wegvallen. Dichterbij was misschien iets beter geweest.
Op alle foto's is de sneeuw mooi wit, en niet blauw uitgevallen. Compliment daarvoor :j
Zeker geen slechte foto's :)
Ik zo gepakt door de prachtige pony dat hij/zij de foto's perfect weet te maken.
Denk aan je [TAG] !

Gianti

Re: [FOTO]Winterpret

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-10 11:31

Ooh vergeten [TAG] gelijk bijgezet.
Heel erg bedankt, nu ik goed naar die linkervoorbeen kijk zie ik het ook :D (daarom zet ik dus de foto's hier neer, het valt me zelf namelijk niet op). Het is echt een superpony :D, die houd van de camera, al is dat soms nogal irritant, als je iets anders dan haar erop wil zetten :S, want dan heb je plotseling een pony snoet/ been of wat dan ook in beeld :D. Ik kon helaas bij de derde foto niet meer inzomen, dit was het maximale van de lens.

Gianti

Re: [FOTO]Winterpret

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-10 13:51

niemand meer??